Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
babblar på skrev 2008-10-27 12:03:54 följande:
mizzT: åh grattis...häftigt med tår och allt. Tänk så små och ändå så finns så mycket där Fast din bäbis är ju stor nu tycker jagLycka77 skrev 2008-10-27 12:16:20 följande:
emma - välkommen och beklagar dina mf. Det finns som du läst många bra historier i denna tråd, och jag tror och hoppas att vi alla kommer att att få vår egen bra historia att berätta om vi bara orkar med det som leder dit, och det måste var och en känna efter när den gränsen är nådd. Välkommen mamma till Astrid och grattis till grav, hoppas att Fragminsprutorna kan göra susen denna gång!Fragminsprutorna är inte lika läskiga som Ovitrellen inte lika tjock nål, man vänjer sig snabbt. bp - jag undrar också hur du gör för att inte få blåmärken av sprutorna, men vi har väl olika lätt för att få blåmärken antar jag. Trassligt med katterna, hur vanligt är det med Toxoplasmos och hur farligt kan det vara för barnet?Mikes bride - härligt att äl äntligen kom! Lycka till på onsdag!Idun - hoppas att ni får en underbar resa! DND - jag kan bara hålla med de andra i om att det var nog lite tidigt att testa, håller tummarna för annat resultat nästa vecka!Poppy - vad jobbigt att du ska ha så ont och all oro det medför och att du inte kan få hjälp.Ta det lugnt idag och njut av alla dina kanaler!Grattis Mizz T - underbart! ego: för mig tar denna oro enormt mycket energi av mig och varje dag är en plåga. Just nu har vi ingen ny vul-tid inbokad och det stressar mig väldigt. Sover dåligt på nätterna och är allmänt nere.