Idun 78 skrev 2008-10-14 10:58:57 följande:
Mizz Turko skrev 2008-10-14 09:15:50 följande: Jag har! Jag var på VUL imorse och den lille har växt som den ska! Jätteskönt! Är nu i v11+3 så jag anser att jag "klarat" de första 12 veckorna nu eftersom det såg så bra ut idag!
Å vad häftigt. Hur stor var pricken nu ?
Ska du få göra fler VUL eller blir det rUl nästa?
babblar på skrev 2008-10-14 11:14:32 följande:
Idun: härligt.. vad skönt! bling: skit att du mår dåligt igen mizzT: skönt att hcg låg bra till. Ska du ta fler sådana prover?Nån mer än Cia som knaprat postafen?
Jag ska ju ta en gång i veckan, tills jag känner mig helt "safe".
annapanna2 skrev 2008-10-14 11:14:53 följande:
Hej på er!Har haft en paus från familjeliv i några veckor. Kände att jag var så ledsen/deppig när jag fick remissen till skopin så jag blev tvungen att ligga lite lågt.. I alla fall har jag gjort den och allt såg bra ut, skönt. Lite snopet att de inte hittade något.. Hade varit skönt att kanske ändå fått en möjlig förklaring till allt trassel.Ska försöka uppdatera mig lite i tråden! Hoppas många har blivit gravida och att det går bra för alla som är gravida Hur känner ni nu inför att Dr B stänger? Vart ska vi vända oss sen då..? En liten fråga! Är det någon här inne som fått veta att ni har förhöjt fsh?Ha det gottAnna
Välkommen tillbaka.
Jag har förhöjt FSH, men dessa prover gjordes ju under barnlöshetsutredningen. Har ju pco som förklarat mitt förhöjda FSH.
Cia o krabaten skrev 2008-10-14 11:33:13 följande:
Idun: Weheeee!!!!!!!!!!Grattis grattis, steg 3 avklarat! "bara" 2 kvar (Plus, hjärtslag, 12v, rUL, bebis)MissT: Där kom de goda nyheterna du efterlyste
Precis. Mer goda nyheter.