• Bling1975

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Cia - jag tror inte det, så det är väl en plan om kromosomtestet inte visar något heller. Men även där så är ju blodförtunnande enda lösningen, frågan är bara i vilken mängd och hur man kombinerar det hela med Trombyl och Fragmin.

Men men, jag lär ju ha några månader på min att ta reda på det, om Lucina inte kan så finns det ju labb utomlands.

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Mamarazzi - jag ärhelt grön av avund - ha en underbar resa och njut av sol, kärlek och semester!

• Bling1975

Jaha, nu var det klart och givetvis så blev det de besked jag fruktade mest: "Vi har ingen aning om vad som är fel på er för allt ser perfekt ut"

Blääää! Jag vill ju veta vad f**n det är som bråkar för oss. Just nu känns det riktigt hopplöst

• Bling1975

Finessan tack så mycket för tipset, det var ju småpengar i de här sammanhangen så då ska jag bara hitta ett labb som gör test mot betalning. Någon som har ett tips i Stockholm?

Poppy Lee - tack så hemskt mycket för länken, det låter också som något jag gärna skulle kolla upp, kanske måste skicka ett prov till USA.

BP - underbart att du har plussat Stort stort grattis!

Mizz Turko - grattis till det pickande hjärtat och din första lilla bild

Idun - den åker upp på nästa köplista

LillaD - nu är det nog du som behöver en stor stor kram. Hoppas din avhandling blir klar snart så din kropp kan fokusera på annat - som att bli gravid! Kram

Linan - grattis! Nu är du ju nästan i mål, måste vara härligt!

• Bling1975

Mizz Turko - tack!

Finessan - jag ska kika mer i Yahoo forumet om detta

• Bling1975

Spirit, vi får också fragmin utan diagnos när det är dags igen, men via mf utredaren. Men får du trombyl också för det ger väl Falun vanligtvis vid IVF? Jag går på fertilitetscentrum i sthlm och kommer att återföra mina tre frysisar där när det är dags. Men om vi måste gå vidare med nya fullförsök så funderar jag på att byta till Falun för min läkare här har slutat och det har inte kommit någon ny som jag riktigt gillar. Falun verkar vara bra! Håller tummarna för dina små. Hoppas du på en eller två?

• Bling1975

Spirit - då hoppas jag med dig Jag hoppades också på två sist och blev så ledsen när den ena hade slutat utvecklas och bara var en skugga på VUL, men jag blev såklart samtidigt ännu gladare för att vi för första gången fick se ett litet hjärta som tickade.

Lilo75 - grattis till plusset

• Bling1975

Poppy - jag håller tummarna för dig i morgon och hoppas hoppas att lilla räkan mår bra. Jag förstår verkligen din oro, men förhoppningsvis så kommer den bli lite stillad imorgon.

Men vilka människor det finns, hur kan man ens påstå en sådan sak. Hon måste verkligen må mycket mycket dåligt. men jag förstår att du är både ledsen och besviken.

Kram

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8