• EMND

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Hjälp fick värde på FSH 3,9 (det var 7 för 1 år sedan) och LH 2,7. De ligger inom referens- intervallet för folikefas men på den lägre kanten. Vad betyder detta? Dr B sa något att deras kvot är viktig och jag tror att den ska helst ligga nära 1. 1,4 eller 0,7 är rätt nära eller?
    Någon som kan det här? Finesssan?

• EMND

Och stakars Kajolajo! Vilken sjukvård vi har när vi måste hjälpa oss själva med bägge diagnos, provtagningar och medicin. Skamligt! Vad ska vi till med all forskning och Nobel-stoltheten när landet brister på det nödvändigaste - SJUKVÅRDEN! Kräver vi mer från läkarna nu än för 100 år sedan? Är vi otåliga? Missuppfatta mig rätt men med sättet att skicka patient hem att vänta att besvären gå över eller bli värre och utreda/behandla då, kan vem som helst bli läkare. Behandlingsätt har medicin kommit långt men våra läkare i Sverige saknar mod, kunskap eller pengar att ställa diagnos! Jag har flera exempel på det och har jämfört med utländsk sjukvård (jobbar själv inom sjukvården).

Linan vad kul, vilken början på året. Lille kommer kanske vid 00-slaget! Tjohoooo! Som värdens sötaste champagne! Lycka till!

Undrar hur är det med Mw? Kvar i stora staden?

Finesssan har du klippt dig än?

• EMND

Hejsan Bubblan 73! Tänkte på dig i dagarna, vilket tråd du har startat. TACK!

• EMND

Hallo hallo, lagar mat igen . Kul med en något lugnare helg här hemma.
    Krus, har din blödning avstannad. Har du testat igen?

Här laddas det med ÄL stickor. Ugh! På sätt och vis tiden mellan mensen och äl är som lugnast sedan börjar det snurra.

• EMND

VAd roligt Idun att vi skrev samtidigt! Det måste betyda något bra!

• EMND

Natti, natti mw. Är det säkert att du ska sova i natt? Kram.

PS// Det var nog båda lite förkylning mycket sress och framförallt hormoner av alla slag. Blä!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8