• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Laban: skit att du fick minus men det är ju inte kört än. förstår att det är jobbigt att ta prog i onödan dock

finesssan: jo det är ju olika med hb och depåer. Antar att det var jag som fick det att låta som om det var samma
    Jag tror man tar iaf 2 värden på depåerna (hb ej inräknat då)

• babblar på

DND: efter mina 2 mf med prog har mitt också satt igång 2 dagar efter det att jag slutat

• babblar på

DND: ger dej en kram..har också känt att det lyckas för alla utom mej ibland

Laban: vill göra ett tillägg diskussionen .. drbs uträkning funkade inte på oss första ggn så sen struntade vi att åka så långt för att få ett datum

MizzT: wow 4,5 ! Häftigt!

zoya: välkommen hit

Poppy: hoppas du känner fel! Håller alla tummar och tår för att allt är bra! Tänkte precis som mizzT att det går äckliga magsjukor nu

• babblar på

Iske: hur långt gången är du nu igen? Jag äter kex på natten ibland om det blir för jobbigt. Är lite trött på kex dock Och mina tänder är nog inte glada
    Håller tummarna om 8 dagar!

• babblar på

Lycka: Vad bra att allt gick bra! Eskil är ju ett gulligt namn

Är det nån som har haft med sej filmkamera på Vul? (OBS för att filma bäbisbilden inte nåt annat ) Är man helt knäpp om man ens funderar på detta? *skäms lite* Kan man dra fram en kamera verkligen..nä det kanske man inte kan eller?
    /bp helt högröd i nyllet

• babblar på

Diolover: trist med mf

Lycka: imorgon...skitnervös.
    Hoppas alla dansar vuldansen..please

• babblar på

nämen grattis Ginkgo! Vad underbart!

• babblar på

DND: jag hade 11 någonting

lycka: Japp drb
    Han tyckte att hb 140(eller om jag hade 141?) var högt och att jag då skulle sluta med järn(åt då vitmineral kvinna) vilket jag gjorde. 140 var med vitaminer i kroppen. Nu är jag orolig på andra håller för jag är ju inte världsbäst på att äta nyttigt när jag mår illa. Tog ett nytt hb för två veckor sen men det slarvade provcentralen bort så jag får nog ta ett nytt gissar jag

• babblar på

Lycka: de flesta vanliga läkare/sköterskor tycker ett högt hb är bra Det är jäääättebra enligt dem t.om

MTA: nämen vad spännande Du kanske har dåliga test som inte alltid får till plusset som finns där? Ett plus är ju ett plus och blöda kan man göra utan att det är nån fara. Be dem ta serum-hcg(det är nog det de tänker ta) och sen ta det om 2 dagar igen så vet du

Laban: oj spännande hos dej också Men vänta nån dag till och testa igen. Det borde ju inte synts nåt innan heller om det itne var plus väl (fast jag kan inte olika tester)

• babblar på

Min bäbis lever och är som den ska! Ska le hela dagen Bp ler från öra till öra I love drB och I

snozie: grattis till dej

spirit: nä fy vad ledsen jag blir för din skull Ibland är allt så orättsvist. Kram på dej

MizzT: dricker du c-vitamin till järnmaten? Har hört att det är bra för att ta upp järn. Mjölk ska inte drickas till (detta är bara vad jag hört vet inte vad som är sant)

laban: jag hade nidis mina 3 första (eller om det var 1,2 och 4?) De andra tre har jag inte haft det så det där är nog olika. Håller tummarna för ditt test!

ang. äl så trodde jag att jag kände exakt när äl var men jag hade fel enligt tester. Så mina känningar kom en bra bit innan äl

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8