• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Finesssan: drB sa det
    Vad skönt att lillpluttan gått upp och vad söt hon är
    GBS är jag också rädd för men det skulle inte vara nån fara fast det litar jag inte på. Får nog lämna in lite kissprov jag också. Måste man alltid boka tid för det elelr kan man bara lämna in det?

• babblar på

a80: Vad mysigt...sånt vill jag också känna. Jag kände nåt skumt häromkvällen som jag aldrig känt förr. Som en våg av nåt. Men min räka är ju lite liten än så det var nog inte den

Stella: skönt att ha varit på inskrivning. Jag har inte ens bokat tid. Vågar inte
    Jag ska ta F ill v 12 och jag tror att jag kommer sluta då??? Jag behöver antagligen inte heller det längre men tänk om jag behöver det? Jättesvårt att veta hur man ska göra. Men drB vet säkert...hoppas jag Som jag skrev igår tycker jag att det är läskigt att äta T om man råkar få barnet förtidigt också

hej Emmiss. Hoppas du slipper fler mf

ego: Jag är jättenervös att min mini inte lever nu. Har inte mått alls lika illa senaste dagarna och tuttarna känns nog mindre ...tror jag. Gör inte ont iaf. Är en hel vecka till VUL...man kasnke skulle be om ett idag. Men det finns nog ingen som har tid

• babblar på

Poppy: och när jag frågade drB om det så skulle jag inte ta T utan F i så fall Trodde ju det var därför jag började med F överhuvudtaget eftersom det itne var på tal förrän jag frågade om havandeskaps. Men det var visst inte därför
    Fast hade jag itne frågat hade jag gått på T än

krusbär skit skit

lycka: hoppas du slipper bli sjuk

• babblar på

Men härligt att du redan är i v 14 poppy

• babblar på

Poppy: jag kom på att nu sist sa han ju att jag fick fortsätta med T efter v 12 om jag tvunget ville. Tror att jag sa nåt om havandeskaps då också
    Så båda funkar säkert mot det där
    Japp jag har också en lååång vecka kvar till vul. Jag känner itne nåt i magen direkt. Gör lite ont ibland.

snozie: hoppas det går bra

DND: ska försöka tänka så

MTA: har du fått ett mf ? (för visst var det du som var gravid eller blandar jag ihop allt nu?)

• babblar på

Snozie: vad bra! det är säkert växtvärk

MTA: tråkigt att det blev minus. Hoppas du får ta prover i din närhet

• babblar på

MWB: tyvärr är det omöjligt att få bort katterna från sängen. Jag puttar och försöker men de rör sej knappt Jag hoppas att det itne ska vara nån fara eftersom de legat där i 10 år
    Stänga ute dem går inte både pga att de kommer skrika och sen för att en kan öppna dörrar
    Men jag har börjat använda överkast flitigare på dagarna iaf

sparken: vilken liten sötis du har på ditt kort

Snozie: jag grät också lite av lycka när jag läste ditt inlägg

jag har för mej att man kollar livmodern också när man spolar. Jag fick iaf en bild på min Jag har spolats 2 ggr. En gång med Vul och en gång med röntgen. Röntgen ska visst vara bättre

angående ha hcg kvar så blödde jag inte när jag hade endast 5 kvar i värde. Jag fick inget plus då men började inte blöda förrän 2 dagar utan prog

• babblar på

a80: det är det första man även kan göra med röntgen tror jag. Det verkar ju vara samma grej iaf fast man röntgar istället för "vular" Jag hade redan gjort med vul när jag kom till drB men han tyckte röntgen var bättre så jag fick göra det också

MTA: nämen vad lustigt att plusset går upp och ner. Hoppas plusset håller i sej nu då!

• babblar på

emma: tyvärr är det så att katterna tar med sej sand osv från lådan. Min läkare sa "inga katter på samma lakan". Men eftersom jag inte fått det förr så vore det verkligen otur om jag fick det nu känns det som. Men jag försöker att inte lägga näsan på dem som jag brukar iaf Men att hålla dem borta är svårt....nästan omöjligt. Men sambon tömmer lådan så jag slipper hålla på med handskar

Dnd: när är det testdag för dej då? Håller tummarna!

• babblar på

dnd: håller tummarna! Jag är inte så mycket kissnödig. Jag behöver bara kissa en gång på natten ibland vilket jag aldrig behöver annars. Kissnödigheten kommer väl senare när bäbis trycker på blåsan tror jag

Jag går runt och håller på att kräkas flera ggr per dag. Det låter som om jag spyr men jag gör inte det ...än Hoppas att bäbis lever och mår bra!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8