• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

babblar på skrev 2008-12-08 13:03:49 följande:

kajolajo: jobbigt att du fått så många mf Lycka: det enda jag fortfarande har kvar i symtomväg är lite illamående. Lycka till imorgon! Iske: grattis till utbildningen om du nu kan gå den då? Och kul att du blev framflyttad igen. Jag såg på mitt sista vul att apparaten tyckte att jag var två dagar längre gången än drb och jag trodde men jag kör på det gamla ändå
    haha ja vi går nog efter den ny då den hade vuxigt till sig ordentligt så får vi se vad det visar i v 18 det är ju från det som det gäller sen ;) Ja ska bli intressant kanske att man börjar gör ett uppe håll på ett år och kör på sen...
  • Iske

Mwb: tack ja jag hoppas verkligen det har trånat efter denna utbildning jätte länge..... får nog svar imorgon...

• Iske

Nu har jag fått svar och eftersom dom inte visste om dom skulle ha kvar den utbildningen i den formen det år jag skulle återkomma så tyckte dom att det inte var någon idee att jag gick den... Känner så här blir det den nya formen på utbldning kommer jag inte ha en chans att komma in för då kommer det att gå på betygen mer än på hur duktiga man är... känner mig såååå besviken. Kanske va dumt av mig att tro att det skulle gå att få barn och plugga.... så det får bli att jobba tills bebben kommer och försöka sig på att komma in året där på eftersom maken får vara hemma med bebisen om jag kommer in igen villket känns väldigt långt borta.....

• Iske

Mizz T är i v 13 nu och har väl ungefär lika stor mage..

• Iske

BettanB skrev 2008-12-09 16:08:28 följande:

Kan du inte påbörja utbildningen och sen ta studieuppehåll då? Eller funkar inte det heller med tanke på att de tänker göra om utbildningen?
    det var det jag frågade om men eftersom dom ska göra om den så skulle det inte funka... hade dom inte kunnat göra det om 2 år då hade det varit lugnt......
  • Iske

Mizz Turko skrev 2008-12-09 16:13:39 följande:

Svar på #2573Fast du har väl barn sen tidigare, då brukar man ju få större mage Detta är ju mitt första barn, förhoppningsvis.
    yes då går det ju fortare men hade stor mage med henne också
  • Iske

BettanB skrev 2008-12-09 16:15:47 följande:

Attans. Och det finns inga fristående kurser som du kan läsa så länge och sedan tillgodoräkna dig?Vad är det för utbildning förresten?
    Projektledare... ne inget som passar till detta får bara hoppas att det är samma personer som har utbildningen nästa år så kanske man ändå kan komma in då jag blev antagen iår då vet dom ju att man är kapabel till den...
  • Iske

Mizz Turko skrev 2008-12-09 16:15:57 följande:

Svar på #2577 Hur mycket större brukar magen bli mot slutet? vet ju inte hur jag kommer kunna jobba, gå etc med stor mage, om jag redan nu har stor.
    Ja du den frågan ställer jag mig också kan säga så här med dottern gick det bra fram till v 30 efter det blev det jäkligt jobbigt i månad 7 frågade folk om det var dags snart eller om det va 2.... dottern kom i v 35 och då var magen enorm.... blir det samma nu så kommer min kropp aldrig klara att gå full tid så att säga...
  • Iske

Mizz Turko skrev 2008-12-09 16:32:39 följande:

Svar på #2582
    Oj. De som har träffat mig, läkare etc säger ju att det är en stor bebbe och stor mage och de tror inte att jag kommer att kunna "vänta" till BF, utan att den kommer nog komma ut tidigare. Men det vet man ju aldrig. Min äldsta syster har ju fött sina 2 barn i 7:e respektive 7½ månad. Min andra syster har alltid gått över tiden med 3 v.så det blir kul att se. Jag hoppas att bebben kommer lite tidigare, fyller ju själv år runt BF-dagarna så det skulle vara kul att få bebben tidigare. Men att den är frisk är viktigast. När har du rUL. Du har väl fått tid för det?
    i slutet av Januari skulle få tiden hem skickad Fick ju träffa gyn från helvetet när jag va på akis sist...

Ja man vet ju aldrig du kanske kan bära magen super bra på slutet...
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8