• Iske

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

tjejer när ni blev gravid hur länge fick ni äta trombyl ? och ta progrestron ? Ni som gjorde det

• Iske

Tack tjejer då har jag fått lite kött på benen så att säga :)

• Iske

Hej tjejer och Grattis till alla bra saker som händer hos er..

Själv har vi äntligen fått ett fint + men är orolig som bara den.. var idag på specmv och blev sjukskriven i 6 veckor.. (lär bli av med jobbet) Mår illa på eftermiddagar och kvällar ömar lite i tjej magen och brösten känns det av dock mår kroppen bättre än förra gången...

Önskar det va v 8 så jag kunde få göra vul för att se om riskornet lever... vi kommer inte berätta för någon förren vi vet säkert men känner att jag behöver ert stöd här....

• Iske

Cia o krabaten skrev 2008-10-16 18:12:03 följande:

Nej men Iske, grattis!Hur har du kunnat hålle det hemligt Vilken vecka är det nu då?
    Tack...Ja man får bita sig i tungan... är i v 5 (4+4....)
  • Iske
    Lycka77 skrev 2008-10-16 18:12:55 följande:
    Grattis Iske!
    Tack :)
  • Iske

babblar på skrev 2008-10-16 19:51:54 följande:

Grattis Iske!!!!jazzy: mitt röda har blivit lite lila under dagen
    tack :)
  • Iske

Mizz T : tack ja visst ska vi lyckas denna gång det finns inget annat alternativ :) ja ska göra det första i v 8 så 3 veckor kvar men det är så jobbigt att behöva vänta.... Jag är i v 5 (4+5) så det är nytt :)

• Iske

Mizz Turko skrev 2008-10-17 10:49:48 följande:

Jag fick göra mitt första VUL 6+0 hos HS. De brukar ju inte göra så tidigt egentligen, men jag har ju haft mycket överstimulering och massa problem med tidigare grav, så de bokade självmant så tidigt. Det ska bli babyboom 2009.
    Yes det ska det... ja jag funderar på att ringa lucina får se va dom säger... men specmv här i uppsala ville inte förren v 8....
  • Iske

Mizz Turko skrev 2008-10-17 11:00:30 följande:

Det är för att man egentligen tidigare än så inte ser så mycket och det kan ju vara mer skrämmande för patienten att göra tidig vul och inte se något.Men finns det inte privata mottagningar du kan ringa, annars kan du väl efterhöra med dr B.
    Jo det kan ju vara så tidigare i år så gorde vi vul ganska tidigt han med 3 innan det visade sig att det inte va som det skulle... därför skulle jag gärna göar det snart men men...
Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8