Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Lycka: oj, GRATTIS GRATTIS! Är så glad för din skull!
a80: grattis till lyckat UL och nupp! Kommer du att göra något i vecka 18 också, eller är det ert rutin-UL som är så tidigt där du bor?
MizzTurko: grattis till plus och välkommen till tråden. Jag äter en T per dag och är gravid i v. 7+2. Tar prog *2 varje dag också.
Stella: FL:s graviduträkningar är väldigt konstiga och stämmer nästan aldrig. Jag hade sista mens den 26 juli och är gravid i vecka 7+2 enligt vul. Visserligen var min ÄL lite sen, men jag oroar mig inte ett dugg - FL:s uträkningar har aldrig stämt på mig. Vecka 5+ något låter mycket rimligt om du hade sista mens 12 augusti tycker jag.
lillaD: fortfarande nyfiken på hur du mår och har haft det gumman!
Cia: för att hjälpa knipet kan jag rekommendera Ovesterin-vagitorier. Finns receptfritt på Apoteket och är toppen för ammande "klimakterietorra" kvinnor!
Linan: vad rar du är som frågar efter min pappa! Han är på bättringsvägen, och vi ska faktiskt ses ikväll.
EGO: igår kväll fick jag PANG! ont i ena halvan av ansiktet och huvudet + nacken. Känns som om jag fått några rejäla kallsupar + bihåleinflammation upphöjt i 100. Nu googlade jag bihåleinflammation imorse och såg att man ska kontakta AKUTvården om man är stel i nacken samtidigt. Det är jag.
Hjälp! Nu sätter hypokondrin igång. Men inte kan det vara bakteriell hjärnhinneinflammation, då kan man väl inte sitta vid datorn såhär... men jäkligt ont i huvudet gör det, som ett massivt tryck ner över panna, näsa och nacke.