• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

Vi fick se den lilla knodden på VUL! Bebben mådde bara bra o rörde på sej när vi tittade! En sån oerhörd lättnad för att inte tala om vilken härlig känsla att få se den!!! Som jag trodde är jag inte alls i vecka 15 utan i v 13 (12+3), så BF blir den 30 januari!

• Mjölk

Missboss: Ja, himla kul att få se knodden!!! Längtar så till 30 augusti då vi ska på ordinarie UL. Jag vet precis hur du känner dig! Kan också vara så himla irriterad ibland!

FiaÅkotten: Tyvärr glömde vi bort i all glädje att be om ett foto! Jaja, vi ska tänka på det nästa gång!

Allihopa: Fick just en liten idé till när vi träffas i höst. Kan inte nån av oss ta med en digitalkamera så vi kan fota hela gänget visandes magarna. Sedan gör vi det varje gång vi träffas o sen med bebbarna!

• Mjölk

FiaÅkotten: Håller tummarna för dej att det går bra med FK!!!

• Mjölk

jummie: Vad bra att ha en med erfarenhet i tråden! Det där med BArnens hus låter ju bra! Ska dit o kolla i augusti!

• Mjölk

Alise: Välkommen till oss!!!

Jag uppdaterar också listan pga flyttat BF:

December:
    15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
    15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
    18. fjunfjunet

Januari:

5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
    7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
    8. lenfre
    11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
    12. Bergeli
    14. Idapida(27 år, Haga)
    23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
    26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
    30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)

Februari:

2. Äntligen bebis
    5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
    11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
    13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
    14. Sussieohl
    19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
    25. Pussmun
    26. blond lucia
    28 Mor Lina (H-sund)

• Mjölk

Här hade det hänt mycket sen i fredags! Jag kollar ju aldrig internet under helgen så jag har mycket att läsa!!!

FiaÅkotten: Gjorde du köns-UL i Umeå? Vad kostade det? Vet inte om vi ska göra det, vi har gått fram o tillbaka om det. Jag känner mig säker på att det är en flicka. Min sambo var säker på att det skulle bli en flicka i början, men nu vet han inte alls. Vi får väl se runt den 30 januari! Bakelser låter faktiskt mycket bra! Vi kanske kunde stråla ihop på nåt fik? Kanske är det fler som vill?

Vi har en digitalkamera som jag kan ta med vid en träff (dock inte nån avancerad, men det behövs nog inte). Är det någon som känner för fika redan nu i sommar?

KRAM PÅ ER!

• Mjölk

Vad sägs om lite fika i helgen? Lördag eller söndag? Eller kanske mitt i veckan på kvällen?

• Mjölk

Vad sägs om onsdag kväll? Var nånstans?

• Mjölk

Bergeli:
    Jag berättade för 2 veckor sedan o då var jag i 10:e veckan! Fast jag trodde att jag var i 12:e! Det gick hur bra som helst!

• Mjölk

Bergeli: Har inte gått upp någonting! Ja, kanske 1 hg.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?