• Mjölk

Umeåmammor januari-februari?

icaS: Skönt med lite stöd härifrån. Tack!

• Mjölk

buebo: Nej, inte klarade jag mig ifrån gråt! Jag grät en hel del men har en härlig karl som tröstar så fint! Skönt att det är bra med bebben. Svamp är ju inte kul förstås, men det viktigaste är ju att bebben mår bra. Än så länge har jag inte fått svamp. Hoppas att jag slipper!!! Det är ju bra om man inte äter för mycket socker. För mig hjälper det jättemycket att äta rätt! Hade en period i livet då jag hade mycket svamp, men då åt jag mycket godis...

jummie: Jag försöker äta så bra som möjligt, men det har blivit en hel del skräpmat på sistone pga att jag inte orkar laga en massa lunchlådor. Jag får skärpa mig!

• Mjölk

sofia76: Jag sökte till Umeå Studentkör. Har även börjat i en nystartad barbershopkör. Den är på tisdagar 18:30 (första riktiga repet imorgon). Du kanske vill prova? Det är ingen provsjungning för den kören! Adress: Östra Strandgatan 48B (Öbacka äldreboende).

• Mjölk

blåbärspappa: Ja, du får jättegärna fråga om de behöver en 1:a sopran! Jag gick i Akademiska kören i Stockholm. Visste inte att det fanns en i Umeå! Vad sjunger ni för nåt?

• Mjölk

blåbärspappa: Det låter ju superbra!!!

Missboss: Tupperware låter kul, jag kommer!

• Mjölk

Det låter ju inte så kul att må illa igen!!!
    Jag har ju inte mått illa en enda gång, är himla tacksam över det. Men nu känns det ju inte lika säkert längre...
    Hoppas ni mår bra annars!!!

• Mjölk

blåbärspappa:
    Du har mejl!

• Mjölk

ana1979: Här är det bra. Bebben rör på sig rätt så mycket nu. Jättekul!
    Bröstmjölk nu? Nej, inte jag! Läcker dina bröst redan?
    Regnbyxor har jag redan. De är rätt stora så de räcker ett tag till.

Dock har jag svårt att hitta en vinterjacka. Var ute o kollade på stan. Har inte hittat nån bra jacka än! Ska man köpa en eller två storlekar större? Kanske man ska vända sig till herravdelningen? Jag kan ju inte använda makens jacka, då blir ju han utan stackarn!!! Hur som helst så är det för kallt för min sommarjacka nu! I alla fall när jag inte cyklar. Så jag måste hitta en bra jacka snart!!!

Kram på er denna regniga dag!

• Mjölk

Här är det kanon!!! Har också känt en liten nytändning på min make! Fast som vanligt när jag väl vill ha lite skoj i sängen så är det han som är trött. Vi har himla dålig timing!!!
    Vi skriver också lite söta lappar till varandra ibland, men det var nog ett tag sedan jag gjorde det, får göra det imorgon! Det är så mysigt att få! Det gör så himla mycket!

FiaÅkotten: Jag har nog tur som har en make som jag får sparka ut! Jag trivs iofs med det. Jag är inte heller den som gillar att gå ut o festa.

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?