Umeåmammor januari-februari?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Några från Umeå som väntar barn i januari-februari? Eller kanske december?
Vi väntar i mitten av januari- början av februari. Vi får se på UL i slutet av augusti. Skulle såklart vara jättekul att träffas nån gång under hösten!
Klart du får! Vilken vecka är du i?
Äntligen bebis: Än så länge ingen mage (förutom den jag redan har..
Men den kommer nog!
Januari:
5. Mie
7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
11. ana1979
12. Bergeli
18. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
23. sofia 75
26. Lisabetta
Februari:
2. Äntligen bebis
11. Missboss (28 år och bor på Teg)
14. Sussieohl
Oj, blev det inte lite mycket text?
Missboss: Här är det bra, förutom att jag jobbar! Jag ska inte ha ledigt förrän 12 augusti o då i 2 veckor (ska gifta mej då). Tog mitt första dopp i Nydalasjön i söndags, vad varmt vattnet var!
Kul med inskrivning! Trevligt att träffa barnmorskan som man ska träffa under hela graviditeten. Vår verkar supertrevlig så vi är mycket glada!
Missboss: Jag får nog ta en tur till havet också. Går det nån buss till nån badplats där? Var är Ridvägen?
Ha det så skönt på semestern!
ana1979:
Precis som AuroraBorealis skriver så har jag möjligtvis också fått större "lovehandles", inte större mage, förutom då magen är helt uppblåst då (är det nästan varje dag). Jag är i vecka 14 (13+2) men är antagligen inte så långt gången (ska se på UL i slutet av augusti). Kanskedet syns vid vårt bröllop den 20:e augusti?
Går det nån buss till nån badplats vid havet? Vill gärna bada i havet!
Missboss: inga problem! Jag har också sådana flytningar ibland! Jag har hört att det inte är något att oroa sig för alls!