Umeåmammor januari-februari?
FiaÅkotten:
Vore bra om du kunde starta igång nåt för nyblivna mammor! Kanske det blir lite svårt dirtkt efter din förlossning, eller?
AuroraBorealis:
Tack tack!
FiaÅkotten:
Vore bra om du kunde starta igång nåt för nyblivna mammor! Kanske det blir lite svårt dirtkt efter din förlossning, eller?
AuroraBorealis:
Tack tack!
ana1979: Blä, det verkar ju inte kul att få en pojke då! Om han ska bli en fotbollsfreak menar jag, som hans pappa! Fast du har väl en del att säga till om kan jag tänka!
ana1979:
Vad är det för yoga och var?
Typiskt att det kommer så många när jag är borta...
Glöm inte att ta en gruppbild på er o era magar!
Idag har jag varit produktiv på jobbet och det syns verkligen här eftersom jag inte skrivit på länge!
Har själv trott att jag känt sprattel i magen på ett annorlunda sätt än förr. Så har det varit i några dagar nu. Det känns inte som tarmrörelser (som jag redan är mycket van vid) så kanske kan det vara knodden?
Jag vill gärna gå på gravidyoga under hösten och det skulle ju vara kul om fler av oss tänkte gå. Det blir inte på den första omgången för mig i alla fall, men gärna senare!!
Fler som ska gå?
Kommer nog inte att skriva så mycket här framöver så ni får ha en trevlig sensommar så hörs vi i slutet av augusti! På fredag åker vi neråt och gifter oss den 20 augusti!!!
Kramizar på er o ta väl hand om er o era magar (o era gubbar)!
Var ligger Umeå Yogaskola? Inne i stan?
Hej på er allihopa!
Ja, nu är jag tillbaka i Umeå. Gift och har fått nytt efternamn o allt! Bröllopet blev jättefint! Vi fick ju dessutom mycket fint väder! Hade himla tur! Det var nästan lite FÖR varmt! Fast jag ska ju inte klaga!!!
Idag ska vi på UL! Det ska bli skoj! Ska inte glömma att köpa bild idag! Eller hur kostar det att få bilder? Jaha, ska fråga det där om 3D. Det verkar ju skoj!
Skriver mer sen! Kram på er!
Hej på er igen!
Var på UL igår. Det är så himla kul att få se den lill*! Vi fick även se på 3D faktiskt, men de fick inte in en så bra bild att de kunde ta en print (fast det tyckte ju vi). Fick dock med mig 2 bilder hem, den ena rätt bra, den andra mindre bra. Tycker att jag skulle få sköta maskinen istället o ta bilderna, han på UL kisade hela tiden o såg ju inte så mycket! Jaja, vi fick se rätt mycket live i alla fall! Jättekul!
Jag har förstått att det är fika på gång, när o var?
Missboss: Gå på intervjun tycker jag! Alltid en erfarenhet större även om man inte får jobbet! Jag håller tummarna!
Fika på Mekka den 8:e låter jättebra!!!
Klockan 17:00? Eller senare?
FiaÅkotten:
Inga bilder ännu. De får jag till helgen eller eventuellt några stycken redan under veckan. Min bror och min kompis tog en massa digotala bilder, de var värsta pressfotograferna så det ska bli kul att se! Ska lägga ut lite bilder på en hemsida så ni kan få titta sen!!!
Hur hade ni det på fikat i augusti? Är sååå avundsjuk!