• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • zanna2

helt ok med kondom, men myckeskönare utan:P

• Anonym (ogre)

Det är klart en stor skillnad. Speciellt i början av en "barnproduktion". Det blir helt annorlunda. Supernajs. Men lite stress på att det alltid blir lika. Vissa typer av sex ger ju liksom inte resultat, så no more oralsex. Ok?

• Anonym (tjej)

Vad jag vet kan iaf sexlusten variera från tjej till tjej som äter eller slutar med p-piller. En tjej som slutar med p-piller kan plötsligt bli "kåtare" än när hon åt p-piller, det där har med hormonerna i pillrena att göra. Har funderat mycket på det där själv.
    Jag har nästan aldrig använt kondom, bara vid enstaka one-night stands, jag och min sambo har aldrig haft kondom och det är såååå mycket skönare utan, det har de flesta av mina tidigare killar också tyckt. Det är jättemysigt när han sprutar i mig, och sambon älskar det också, man kommer så nära varann då tycker jag, blir till "ett" på något sätt, smälter ihop :)

• Anonym (anonym)

Anonym (tjej) skrev 2008-10-16 16:12:33 följande:

Vad jag vet kan iaf sexlusten variera från tjej till tjej som äter eller slutar med p-piller. En tjej som slutar med p-piller kan plötsligt bli "kåtare" än när hon åt p-piller, det där har med hormonerna i pillrena att göra. Har funderat mycket på det där själv.Jag har nästan aldrig använt kondom, bara vid enstaka one-night stands, jag och min sambo har aldrig haft kondom och det är såååå mycket skönare utan, det har de flesta av mina tidigare killar också tyckt. Det är jättemysigt när han sprutar i mig, och sambon älskar det också, man kommer så nära varann då tycker jag, blir till "ett" på något sätt, smälter ihop :)
    Håller med dig som kille, det bästa som finns är att spruta i en slida. d v s "point of no return" är skönast.
  • Dorian Ertymexx

Anonym (vinnie!) skrev 2008-08-21 12:07:59 följande:

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.Nu min fråga, Är sexet bättre utan preventivmedel?Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd. Är jag ensam om det?
    Jag tycker inte det. Det är en fråga om teknik, till stor del, och att hitta rätt kondom som passar en bäst. :)
  • Anonym (anonym)

Dorian Ertymexx skrev 2008-10-17 07:54:55 följande:

Anonym (vinnie!) skrev 2008-08-21 12:07:59 följande:Jag tycker inte det. Det är en fråga om teknik, till stor del, och att hitta rätt kondom som passar en bäst. :)
    Jag tror det kan bli skönt med kondom ochså men för mig har det alltid känns skönare utan, är kille.
  • Anonym (.)

Absolut skönare utan kondom då man känner mer av varandra samt att det är mysigare och skönare

• CuteElliz
    annca skrev 2008-10-07 15:28:09 följande:
    Sexet blev betydligt bättre när jag slutade med pillren. Jag blev känsligare och hade väldigt mycket mer lust = bätte sex.
    håller me dej helt o hållet i de...
  • CuteElliz
    annca skrev 2008-10-09 13:22:00 följande:
    Vet inte riktigt hur jag ska göra efter att Pytten är född; fler barn vill jag inte ha, minipiller funkade fan inte - vill inte blöda 5 veckor i sträck, vanliga piller tappar jag lusten av, spiral vill jag verkligen inte ha inmonterat i mig... *suck*Nåja, det är 5 mån tills dess. Minst
    testa p-dator...??
Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?