• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • Anonym (n)

Inte blir det skönare av känslan att vi kör utan skydd, är ju gravid och är mäst störd av att jag har mage mm. Efter detta ska jag sterilisera mig och jag tycker det ska bli såååå skönt att kunna ha sex och veta att jag INTE kan bli gravid igen sedan!! DET kommer nog i så fall tända mig mer än känslan av att kunna bli gravid, för min del är det liksom inte frågan om att jag "kan" bli gravid om vi skulle köra oskyddat utan jag ÄR gravid om vi kör oskyddat och även om vi kör med skydd så blir jag emellanåt gravid *suckar*

Vill inte vara gravid fler gånger alls, känner bara aldrig mer just nu och så kände jag egentligen redan efter förra barnet. Men som sagt p-medel och jag innebär inte att jag är skyddad ändå. Och nej risken att bli gravid tänder mig inte, tvärt om.

Så svaret på frågan blir för min del ett NEEEJ!! Jag skulle hällst se att han oxå steriliserade sig så att jag verkligen verkligen till 100% kunde känna att vad vi än gjorde kunde jag absolut inte bli gravid. Det skulle jag bli kåtare av, känslan av att vara 100% skyddad....dock tror jag iofs inte att jag bör bli kåtare

• åttioåtta

Skönare utan kondaom, ja. Men jag vet inte om jag känner någon större skillnad nu utan mina piller, än när jag käka dom. Men ja, kanske.. :P

• Anonym (Kille)

Skönare att knulla helt utan skydd, jag tänder på att mitt sprut kan resultera och gör man barn vill man komma till målet så fort som möjligt dvs man vill ha utlösning helst vill jag föra så mycket oväsen som möjligt när det går och att hon tittar en i ansiktet och ser hur man grimaserar när det sprutar.

• kille500

Jag blir ochså upphetsad av tanken att spruta utan skydd.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-08-22 15:36:16 följande:
    Var med ett one night stand en gång och vi körde på utan skydd (tänkte att hon säger väl om hon vill nåt annat). När jag började närma mig fråga jag "var vill du jag ska komma" och hon sa "kom i mig". Blev väldigt kåt av det, för det är verkligen en skön känsla att spruta inne i någon så jag gjorde det.Efteråt säger hon "du kan vara lugn, blir det något gör jag abort". Va, har du inte skydd säger jag? "Nej, det är så skönt utan".Måste erkänna att ajg blev ganska upphetsad av hennes inställning.
    Trist inställning av tjejen....använda abort som preventivmedel.....
  • kille500
    Anonym skrev 2008-09-13 09:45:41 följande:
    Trist inställning av tjejen....använda abort som preventivmedel.....
    Abort borde man inte använda som preventivmedel. Vill man inte ha barn skall man skydda sig. Råkar det bli barn tycker jag man skall föda det. Det grundläggande för naturen är ju att fortplanta sig.
  • Anonym (anonym)

Anonym (Kille) skrev 2008-08-23 05:38:52 följande:

Skönare att knulla helt utan skydd, jag tänder på att mitt sprut kan resultera och gör man barn vill man komma till målet så fort som möjligt dvs man vill ha utlösning helst vill jag föra så mycket oväsen som möjligt när det går och att hon tittar en i ansiktet och ser hur man grimaserar när det sprutar.
    Jag är ochså fixered vid utlösningen när jag gör barn.
  • Anonym (Kille)

Det är utan tvekan mycket skönare för killen utan kondom.

• Anonym (oh ja)

Definitivt absolut mycket skönare....känslan när killen kommer i en ist för i en kådis e obetalbar

• CuteElliz

de e jäkla mycke skönare utan kondom... jodå... helt klart... men de e klart... har man så stor som min f.d kk hade så klart de funkar me kondom (vi körde alltid me kondom) o de känns ju fortfarande rätt gött... men de e ju faan så mycke bättre utan...

Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?