• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • Anonym (anonym)

Anonym (tjej) skrev 2008-10-08 19:03:56 följande:

Jag blir så fruktansvärt kåt av att veta att vi ska köra utan! Är det bästa jag vet då den tränger in i mig utan kondom. Jag blir som galen!!!!
    Jag är kille och blir ochså kåt av köra oskyddad, det är skönare och det gör mig kåt att veta att min utlösning kan resultera.
  • Anonym (utan sjuka)

Jag tycker det är skönast att vara med någon som är hel och ren, när jag och min kille blev tillsammans körde vi kondom på hans förslag. Men det viktigaste var att han hade varit försiktig före att vi blev ihop!!! När vi släppte det så var det skönt att känna att det var vårat område att köra oskyddat. Hade nog haft problem med en spänningssökare av er kaliber... Men smaken är olika, var och en blir salig på sin medicin.

• annca

Vet inte riktigt hur jag ska göra efter att Pytten är född; fler barn vill jag inte ha, minipiller funkade fan inte - vill inte blöda 5 veckor i sträck, vanliga piller tappar jag lusten av, spiral vill jag verkligen inte ha inmonterat i mig... *suck*
    Nåja, det är 5 mån tills dess. Minst

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym (mia1)

mycke mycke skönare utan kondom! älskar å känna när han sprutar i mej, tyvärr vill inte min kille de utan lägger oftast satsen på mej ist

• Anonym (anonym)

Anonym (mia1) skrev 2008-10-10 00:22:43 följande:

mycke mycke skönare utan kondom! älskar å känna när han sprutar i mej, tyvärr vill inte min kille de utan lägger oftast satsen på mej ist
    Varför vill han inte spruta i dig.
  • Anonym (anonym)

Anonym (JA!) skrev 2008-08-21 12:13:27 följande:

Min kille blev också mer tänd när vi skulle börja göra barn!! Fick värsta orgasmerna när han kom i mig Porrigt värre !!
    Jag är en kille som tänder på att spruta utan skydd ibland fantiserar jag att blir utnyttjad av två lesbiska kvinnor. De har samlag med mig enbart för att avla barn och målet med samlaget är att jag skall få utlösning. Jag skulle aldrig ställa upp med det i verkliga livet.
  • Anonym

Som tjej tycker jag bättre om att ha oskyddad sex, gillar inte känslan av kondom. Är gift och skulle inte ha oskyddat med någon utan min man.

• Anonym (anonym)
    Anonym skrev 2008-10-10 06:01:38 följande:
    Som tjej tycker jag bättre om att ha oskyddad sex, gillar inte känslan av kondom. Är gift och skulle inte ha oskyddat med någon utan min man.
    Har ni oskyddad sex även när ni inte har för avsikt att göra barn.
Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?