Zofye skrev 2008-08-21 13:19:17 följande:
Personligen tycker jag det är skönare nr man är helt utan skydd. Kanske det bara är psykologist, det blir lite mer spännande på nått sätt Tyckte det var stor skillnad då jag slutade äta p-piller. Även om han kommit i mig tidigare då jag ätit p-piller var det liksom inte samma känsla som då han kom i mig då vi körde helt oskyddad. Det blev liksom så mycket... mer! Eller vad man nu ska säga!Vi satte inte igång med nån "här ska skaffas barn-verkstad" utan vi sa mer att "händer det så händet det" och händer nått så blir vi jätteglada. Och det var verkligen spännande och roligt
håller helt med...blev sååå mycket kåtare av att inte äta ppiller. roligt att höra att även killar kan få den där psykologiska kicken. trodde faktiskt att det bara var vi tjejer eftersom hormonen i piller påverkar oss så tänkte jag att dte kanske var dte som var skillnaden men det är ju också spänningen att DET kan hända
vår verkstad har bara varat 4 månader med båda barnen. det där är ju också konstigt man vill att det ska hända så fort man slutar med piller men ändå vill man att verkstan ska vara för att det är så coolt.
ha det så trevlig