• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • Anonym (anonym)
    CuteElliz skrev 2008-09-22 21:30:46 följande:
    de e jäkla mycke skönare utan kondom... jodå... helt klart... men de e klart... har man så stor som min f.d kk hade så klart de funkar me kondom (vi körde alltid me kondom) o de känns ju fortfarande rätt gött... men de e ju faan så mycke bättre utan...
    Håller med alltid skönare utan kondom.
  • Anonym (plus)

jag vill veta mer om vad människor tycker!

• Anonym (Sexig)

Visst måste det vara skönare för killen att knulla utan kondom och jag har också hört att killar tycker det är spännande att knulla helt oskyddade fittor. Själv tycker jag visst att det är skönare att vara med en kille utan kondom, men jag tycker inte att det är så spännande att veta att jag kan bli med barn och därför kör oskyddat.

• Anonym

jag tyckte det var bättre, just pga av spänningen (själv är jag tjej)

• annca

Sexet blev betydligt bättre när jag slutade med pillren.
    Jag blev känsligare och hade väldigt mycket mer lust = bätte sex.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Anonym

Tycker det é helt underbart utan piller. Då jag får biverkningar av pillerna o kondom é helt värdelöst.

• Anonym

mmm. det ska vara oskyddat. bara låta sperman explodera in i mig med hårda stötar..

• Anonym (tjej)

Jag blir så fruktansvärt kåt av att veta att vi ska köra utan! Är det bästa jag vet då den tränger in i mig utan kondom. Jag blir som galen!!!!

Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?