• Anonym (vinnie!)

Är det skönare att ha sex oskyddat?

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.

Nu min fråga,

Är sexet bättre utan preventivmedel?

Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd.

Är jag ensam om det?

• Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?
  • Anonym (gött)

Sex med kondom är som att äta kola med pappret på hehe
    Eller vad tänker du på?

• Anonym (Pj)

Jag tycker helt klart sexet är bättre utan skydd!! Jag är tjej
    Anonym (vinnie!) skrev 2008-08-21 12:07:59 följande:

Min tjej använder p-piller. Men hon ska sluta med det vid årsskiftet. Vi har pratat om barn men inget definitivt.Nu min fråga, Är sexet bättre utan preventivmedel?Blir själv lätt upphetsad över tanken på att spruta i min tjej utan skydd. Är jag ensam om det?
  • Anonym (vinnie!)

Fast jag tänkte inte på kondom utan snarare på känslan av att veta att nu, precis nu blev hon nog gravid. :)

• Aaglars

Anonym (vinnie!) skrev 2008-08-21 12:10:47 följande:

Fast jag tänkte inte på kondom utan snarare på känslan av att veta att nu, precis nu blev hon nog gravid. :)
    Det är inte lätt att veta...Inte så lätt att bli gravid bara för att skydd tas bort
  • Anonym (JA!)

Min kille blev också mer tänd när vi skulle börja göra barn!! Fick värsta orgasmerna när han kom i mig Porrigt värre !!

• kärålajn

Ja.

ღ Äntligen! Nu har vi världens goaste OLIVER hos oss! ღ 08-04-02
  • Anonym

Det är absolut skönare utan!

• Anonym (JA!)

Sluta med pillrena nu, det kan ju ta lång tid att bli gravid. Sen kan det ta flera månader att få tillbaks mens och ägglossning efter p-piller användande!! Så lägg ner pillrena o kör med kondom så länge, så slipper ni ångra er sedan.

Svar på tråden Är det skönare att ha sex oskyddat?