Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Min Marcus som är ganska stor låg i sin tills han var ca 7 månader vill jag minnas!

Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie
    Kajsan skrev 2008-10-09 11:38:03 följande:
    Just denna gång när jag handade från Mammarazzi så handlade jag på faktura att betala när vagnen kommer.Blir försiktig med att betala in pengar i förskott är en liten butik har megarea.Det luktar konkurs och jag vill inte sitta i den situationen att jag betalt in 5000 kr som jag aldrig får tillbaks.Nu är det säkert inte så, men man kan inte vara nog försiktig.Men annars säljer jag alltid av en vagn när jag köper en ny, gå ju inte back på inköpen
    Ohh ajg hade inte sett att dom hade rea då ska jag också beställa en :):)
  • Susiepie
    LitenBlomma skrev 2008-10-09 11:47:05 följande:
    Fakturan brukar man få 14 eller 30 dagar på sig att betala och dessa vagnar har 4-8v leverans tid! Så du måste nog betala fakturan innan du får vagnen ändå!
    Men fakturan kommer ävl med vagnen?
  • Susiepie

Ohhh hur väljer man un då det där med färger har Ju ALLTID velat ha en Coco fast jag har två killar heh :) Eller en ny baroque har ju en 07a baroque nu men vill gärna ha det ställbara handtaget hur skulle ni göra?

• Susiepie

Jag vill ju gärna beställa men jag vågar inte tänk om man betalar så händer något och jag får inte min vagn hur tänker ni andra ?

• Susiepie

Ja man kanske ska prova då tjänar ju lite på att köpa en duo så får jag sälja den jag har så får jag in lite till på den så är det inte så mkt kvar att betala! :)

• Susiepie

Nej jag har min inomhus ist :)

• Susiepie
    pulmones skrev 2008-10-09 16:28:48 följande:
    japp, jag har min också inomhus! men får inte ta med den in på förskolan och inte heller BVC, inte barnadiset, inte på vissa cafén osv
    Okej det har jag inte några problem med men då skulle jag köpa lås om ens det hjälper ibland
  • Susiepie

ohh vill så gärna beställa en ny syskonvagn min är ju en 08a hehe men nu vill jag ha 09a!!!
    MEn jag måste få min såld isf först...

• Susiepie
    Shirley skrev 2008-10-12 20:41:54 följande:
    hehe sådär e jag med.. byter ut vagnarna för det kommer nya årgångar.. karln tycker jag är helknasig
    Ja min bara skäller på mig hehe det sjuka är att ajg vill nog ha samma färg med en NY! ;)
  • Susiepie

Ja ajg ska sätta ut en aution på mn baroque och se vad jag får för den :)
    Så såvårt att ta betalt jag hahah ! :)

• Susiepie
    Malin med Tim skrev 2008-10-13 12:43:02 följande:
    Hittade denna: Inte så fin enligt mig...
    Hade varit fin om den varit ljusgrå på insidan kanske så det matchad bättre
  • Susiepie
    misshallonsaft skrev 2008-10-13 14:10:58 följande:
    de funkar i typ 6 min
    JAg brukar lägga filtar lekom ryggen och luta honom mot ruggstödet typ om du förstår :)
  • Susiepie

Men det är ju samma känsla jag har om vagnen... Ena framhjulen gåri luften och när man snurrar hela vagnen slår dom gärna i varran... men min sambo sa att det berodde på luften i däcken ? Kan det vara så? att det några däck är lite sämre luft i ?

DanielaM skrev 2008-10-15 15:56:52 följande:
    hejhej..någon som har en syskonvagn inköpt 08 som haft problem med dem?min syskonvagn har krånglat mke och har en bekant som köpt samtidigt som har samma problem med sin..så jagtäkte bara kolla om de va fler med problem..jag upplever den som att de e fel på framgaffeln och ena hjulet aldrig tar i marken..vilket gör att den är svårkörd..får aldirg lagat felet då barnaffären inte får tag i reservdelar..tråkigt när man betalat närmare 12000kr för en vagnannars e jag nöjd med min syskon och enkelvagn,,
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII