Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
Min Marcus som är ganska stor låg i sin tills han var ca 7 månader vill jag minnas!
Min Marcus som är ganska stor låg i sin tills han var ca 7 månader vill jag minnas!
Ohhh hur väljer man un då det där med färger har Ju ALLTID velat ha en Coco fast jag har två killar heh :) Eller en ny baroque har ju en 07a baroque nu men vill gärna ha det ställbara handtaget hur skulle ni göra?
Jag vill ju gärna beställa men jag vågar inte tänk om man betalar så händer något och jag får inte min vagn hur tänker ni andra ?
Ja man kanske ska prova då tjänar ju lite på att köpa en duo så får jag sälja den jag har så får jag in lite till på den så är det inte så mkt kvar att betala! :)
Nej jag har min inomhus ist :)
ohh vill så gärna beställa en ny syskonvagn min är ju en 08a hehe men nu vill jag ha 09a!!!
MEn jag måste få min såld isf först...
Ja ajg ska sätta ut en aution på mn baroque och se vad jag får för den :)
Så såvårt att ta betalt jag hahah ! :)
Men det är ju samma känsla jag har om vagnen... Ena framhjulen gåri luften och när man snurrar hela vagnen slår dom gärna i varran... men min sambo sa att det berodde på luften i däcken ? Kan det vara så? att det några däck är lite sämre luft i ?