Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Ja betalade 300 för dynan inkl frakt

Det som är skumt hon mailade ju till mig och sa att hon skickat de andra hon hade på annons till den som skulle ha det fast den hade inte betalat ännu utan det var till mig hon skulle skickat, så på henne förstod jag att hon skickat klädseln då redan...men jag kanske har fel...
    Sen ska hon ha skickat dynan... i slutet på juni

Jag är så ARGGGG!! USch..

Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie

Ja kanske man ska göra... hennes mobilnummerstår ju i annonsen så jag kan ju ge polisen det :) Jobbigt bara att ord mot ord är ju i såna här fall, hon kan ju säga att hon skickat det o posten har haft bort det och eg kan vi ju inte göra nåt åt det!

Mailade henen tidigare i dag en sista gång sedan om hon inte svarar så mailar jag igen och säger att jag polisanmäler att dynan inte kommit

• Susiepie

Ja jag själv säljer ju en del på nätet och har ALDRIG blivit av med något på vägen.. menmen man vet ju aldrig men ja jag vet inte vad jag ska troo, men jag håller tummarna att hon skickar det om hon nu bara "glömt" det

• Susiepie

jag vet inte vad hon heter på fl faktiskt

• Susiepie

Jag har inte anklagat någon vill inte skapa osämja visste inte ens att du fannsh är, men jag är bara lessen att den inte kommit och jag inte har varit med om att saker inte kommit fram förrut det enda jag menar!

• Susiepie
    Kajsan skrev 2008-07-19 17:59:27 följande:
    Stor fråga; Har 08:a´duosarna också sån svart fotplatta som singlarna?Sån vill jag ha!Nu har jag sålt min bee och kan shoppa UJ!
    det är bara singlarna som har det vad jag vet!
  • Susiepie

Jag bor på landet med hundar och den klarar våra skogspromenader :) Nästan lättare att ta sig fram med denna syskonvagn än en vanlig singel på fyra hjul

• Susiepie

Nej det tror jag inte gå in på deras råd och hör!

Lisenlisen skrev 2008-07-21 22:31:00 följande:
    Är det försent att hoppa på babyjungleaffären???
  • Susiepie

Ja det stämmer!

Mia o Casper skrev 2008-07-22 07:46:53 följande:
    Hej!Har precis köpt en UJ syskonvagn och jag behöver en ligginsats. Tänkte jag skulle köpa en på blocket men en kompis sa till mig att jag skulle vara noga med att det var en ligginsats till just syskonvagnen eftersom den var smalare än till enkelvagnen. Är det så?MVH Mia
  • Susiepie

Alltså när jag ser en bugga så undrar jag alltid om verkligen barnen sitter bra i dom serinte skönt ut alls...men jag har aldrig provat bara sett :)

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII