Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

nån här som har en bild  på skötväskan oth i rosa o svart? Tror den kanske hör t coco klädeln?

Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie

Ohh fick hem min skötväska i dag :) SÅ NÖÖÖJD!
    Supersnygg rosa och svart passar perfa till min Uj Baroque :)

• Susiepie

Vi tvättar våra för hand i balja (baroque) går hur bra som helst blir som ny, men jag skulle inte tvätta den i maskinen dom blir fula då....

Vi stoppar ner den i balja med tvättmedel och låter det ligga en timme eller så sedan duchar vi ur den och hänger upp den :)

BetongMorsa skrev 2008-07-23 20:50:25 följande:
    har hört att de som tvättat får klädseln förstörd. Mönstret typ "lossnar"....så jag vet inte om jag vågar chansa....ngn som provat och lyckats? eller har andra tvättråd ang. baroquen? fiftiesklädseln e dock tvättad med lyckat resultat...Har börjat ledsna på min Girls Mango klädsel men frågan e om det finns köpare?OBS! INGEN ANNONS!
  • Susiepie

Törs jag ote svara på har aldrig tagit av klädseln det är min sambo som har hand om den vbiten, men det ser inte krångligt ut... han knäpper upp och tar av den bara...

BetongMorsa skrev 2008-07-23 22:14:13 följande:
    mhmm, va bra kanske ska prova synd bara att det ska va så bökigt med o krångla av o på klädseln på duon....dettta bändande eller finns det ngt annats sätt?
  • Susiepie

Min sambo har använd en mjuk svamp och skrubbat med, men ni kan ha i lite vanish det löser upp det mesta utan att behöva skrubba så mkt alls :)

saragbg skrev 2008-07-24 19:37:23 följande:
    SusiepieSkrubbar du på klädseln med när ni lagt den i bajlan el? tänkte om d var lite grövre fläckar.ska prova det när det kommer behövas en tvätt för ja lär juh inte våga chansa m tvättmaskinen.
  • Susiepie

Jaaaa som jag letade vagn med ställbart handtag, när vi skulle köpa duo nu i våras så nu 2.5 mån swnare så får man veta att det blir så på de nyya *morr' så nu ska jag sedan leta ny duo med ställbart!!

• Susiepie

Jag köpte på ebay mugghållare fungerar duperbra!
    Ska se vad den hette

• Susiepie

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180258735545

Och sen denna vet inte hur man sätter fast den dock

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180271153418&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr4_PcY_BIN_IT&refitem=180258735545&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%26itu%3DUCI%252BSI%26otn%3D4

• Susiepie

Så dumt folk som inte vet kanske köper den och sen får dom veta att dom är lurade kanske ska mila och påpeka det eller är man dum då :) ?

Amanda skrev 2008-08-03 17:15:02 följande:
    Nej det är tom en -03 eller tidigare då det är det fasta helt raka handtaget.-04 har det fasta men lite svängda handtaget och -05 har det vikbara handtaget men saknar staget strax under leden på handtaget som -06orna har.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII