Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
nån här som har en bild på skötväskan oth i rosa o svart? Tror den kanske hör t coco klädeln?
nån här som har en bild på skötväskan oth i rosa o svart? Tror den kanske hör t coco klädeln?
Ohh fick hem min skötväska i dag :) SÅ NÖÖÖJD!
Supersnygg rosa och svart passar perfa till min Uj Baroque :)
Vi tvättar våra för hand i balja (baroque) går hur bra som helst blir som ny, men jag skulle inte tvätta den i maskinen dom blir fula då....
Vi stoppar ner den i balja med tvättmedel och låter det ligga en timme eller så sedan duchar vi ur den och hänger upp den :)
Törs jag ote svara på har aldrig tagit av klädseln det är min sambo som har hand om den vbiten, men det ser inte krångligt ut... han knäpper upp och tar av den bara...
Min sambo har använd en mjuk svamp och skrubbat med, men ni kan ha i lite vanish det löser upp det mesta utan att behöva skrubba så mkt alls :)
Jaaaa som jag letade vagn med ställbart handtag, när vi skulle köpa duo nu i våras så nu 2.5 mån swnare så får man veta att det blir så på de nyya *morr' så nu ska jag sedan leta ny duo med ställbart!!
Jag köpte på ebay mugghållare fungerar duperbra!
Ska se vad den hette
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180258735545
Och sen denna vet inte hur man sätter fast den dock
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180271153418&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr4_PcY_BIN_IT&refitem=180258735545&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%26itu%3DUCI%252BSI%26otn%3D4
www.blocket.se/vi/17375317.htm
Är detta verkligen en 06a har inte dom "vikbart" handtag?
Måste fråga!
Inte min annons!
Så dumt folk som inte vet kanske köper den och sen får dom veta att dom är lurade kanske ska mila och påpeka det eller är man dum då :) ?