Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Vi tar dom alltid i balja med varmt vatten och tvättmedel låter dom ligga i ett dag sen tar vi en svamp och tvättar av med sedan duschar den och låter den hänga :)
    Funkar mkt bra på våran baroque :)

Nettan1 skrev 2008-08-30 16:19:48 följande:
    Har en fråga jag hoppas kunna få svar på här.Har 2 väldigt skitiga sittdelar till duo vagnen.Hur gör jag rent dom, hittar ingen tvättanvisning.Kan man köra dom i maskin?
    Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie

Tullen är ju nu stenhårda SPEC om det kommer från USA dom har stenkoll där :)

• Susiepie

Haha jag trodde den var brun när jag såg den läste aldrig texten :)

Bula på magen skrev 2008-09-03 15:10:28 följande:
    sittdelen är svart och NÅGOT solblekt!? Hmm....(inte min annons) www.blocket.se/vi/17932491.htm
  • Susiepie

www.familjeliv.se/Annonser/

Är detta verkligen en 08a, ser ut som om det inte har svartfotstöd ska dom inte ha det väl ?
    EJ min annons

• Susiepie

Ja från 07 o framåt ärdet ju svarta fotstöd ju, så det måste vaar 06a då :)

• Susiepie

SAND är så snygg och så opraktisk hehe men så SNYGG sedan är jag ett fan av baroque och coco :)

• Susiepie
    SuperSalle skrev 2008-10-08 20:41:00 följande:
    testar igen..Någon som testat färga sin klädsel? Har en 07:a brun singel som blivit solblekt av att stå ute på dagis, skulle vara kul o fräscha upp den lite innan 2an kommer i mars men känns onödigt att köpa en ny klädsel..
    har för mig någon i tråden testat men det gick inte :(
  • Susiepie

Ni som köper NYA Uj vagnar då o då hur har ni råd tar ni på avbetalning eller hur gör ni ?

• Susiepie

ahh okej :)
    Ja jag har köpt en ny singel o  mån  beg duo m liggdel:)
    Är sugen på en av de nya duo men ja vetitusan om jag har 10 000 kr o jag tänker inte ta på avb :) Så jag får spara ett tag tror jag :)

• Susiepie
    Merze skrev 2008-10-08 21:28:42 följande:
    Var & en får leva efter sin plånbok.... men kontanter är alltid bättre än att handla på dyra småkrediter.... Jag skulle aldrig låna pengar till att köpa förbrukningsvaror.
    Nej det är det jag menar skulle adlrig köpa vagn på avbetalning men jag vart bara nyfiken låter som alla byter vagnar så ofta men man säljer och köper och säljer o köper får börja med det jag med då :)
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII