Inlägg från: Susiepie |Visa alla inlägg
  • Susiepie

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Inget svar så jag har även sickat ett sms :)

Elaizans mamma skrev 2008-08-10 20:08:18 följande:
    Nej de tror jag absolut inte att de e sent.Tack återigen Susiepie
    Intresserad av skor och kläder? Se mitt galleri!
  • Susiepie

Ja helt fel så trist hittat många annonser där folk säger att det är 06/07 osv och så är det 02/03  man vet ju inte om dom blivit llurade eller om dom försöker själva!

Lille Mammsen skrev 2008-08-17 15:34:53 följande:
    Va e detta! Hon måste ju ha blivit lurad!! (för den som ej vet så är denna en 2002-2003:a!!!) www.blocket.se/vi/17664390.htm
  • Susiepie

Får du ett bra pris sälj man kan alltid köpa en ny om man ångrar sig :):)

hag7 skrev 2008-08-17 23:14:35 följande:
    Känner lite panik då jag la ut min ujsyskonvagn för ett tag sen men inte mycket har hänt på sälj fronten tills nu , fick ett ganska bra bud idag o dom vill köpa vagnen imorgon.Va ska jag göra , tänk om jag ångrar mig.
  • Susiepie

Hon beställer som från nederländerna och har själv inga garantier så har ajg förstått det, och hon sälher som privatperson skriver hon på sin hemsida.. men är det fel måste och borde hon kunna maila sin "leverantös" och be om hjälp kan man tycka!

Lille Mammsen skrev 2008-08-27 14:41:53 följande:
    Och varför kan hon inte hjälpa dig då? Hon har ju beställt vagnen själv och har kvitto/kvittorna=garanti!
  • Susiepie

JAg veti nte själv mina kompisar som köpte fick dom i kartong o uppackade
    vill jag minnas iaf, jag valde att köpa i butik just av dessa skäl...

• Susiepie

Vad brukar dom kosta då o va kostar dom här i sverige?

KarinN80 skrev 2008-08-29 08:11:18 följande:
    OBS INGEN ANNONS!Vad skulle du tänka dig o betala för en klädsel från USA? Dom har blivit dyrare så jag sitter här o funderar om det är någon mening med att ta hem fler...
  • Susiepie

Det där är ju en 02a eller 03a inte en 06a!

LitenBlomma skrev 2008-08-29 08:44:03 följande:
    www.blocket.se/vi/17452911.htmÄr detta ett bra pris? Jag behöver inte liggdelen så att det är ett litet hål där gör inget...Är färgen åt det oranga hållet eller mer åt det aprikosa?
  • Susiepie

Det är en 06a dom blev inte av med dom så dom såldes till slut ut flr typ 3500 el nåt är i uppsala! :)

LitenBlomma skrev 2008-08-29 12:18:29 följande:
    Åh tack tjejer! Sån tur att jag har er att fråga! Då ska jag INTE bli lurad av den säljaren.. Men vad säger ni om denna, stämmer det att det är en 07:a och igen, verkar priset vettigt?
  • Susiepie

Ja för dom blidde inte sålda så dom såldes nog en del under 07 också kanske jag vet faktikst inte... :)

Jag veti nte beor väl på skicket kanske :) be om fler bilder :)

LitenBlomma skrev 2008-08-29 12:48:44 följande:
    Men såldes de 2007 så är den bara använd 1 år fast modellen är en 06? Priset då? Är den värd 3400kr?
  • Susiepie

Om jag ska vara helt ärlig hade jag nog inte köpt dem men det endast för att jag tycker inte färgen är snygg :) Men om den är hel och ren och inte blekt och du gillar färgen så varör inte :) Kan du inte åka o kika på den?

LitenBlomma skrev 2008-08-29 12:48:44 följande:
    Men såldes de 2007 så är den bara använd 1 år fast modellen är en 06? Priset då? Är den värd 3400kr?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII