Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-08-30 00:53:28 följande:
    Du får skaffa dig de då Hmm...du har nog rätt...babyblue ihop me brunt e fint! Sicken tur att jag har en sprillans ny Babyblue klädsel & brun åkpåse
    Dig är det aldrig synd om
    Jag nöjer mig med min rosa UJ, den används typ aldrig ändå så den står mest och ser snygg ut
    Det är ju stora tjejens vagn ( snart 3 år ) och hon åker ju bara duon om hon ens åker vagn.
    Men den är ju sjukt bra att ha till lilla tjejen när det blir snö eller på landet där inte camen eller Bee funkar lika bra!
  • Kajsan
    LitenBlomma skrev 2008-08-30 08:14:44 följande:
    HAR du en rosa??? Åh nu blir jag avis! Du kan inte tänka dig att sälja den till mig
    Hahaha, aldrig i livet
    Men de brukar ligga ute då och då till bra pris.
  • Kajsan
    LitenBlomma skrev 2008-08-30 10:25:31 följande:
    Ja, men min kära make har satt vår vagnbudget till 3500kr, det var vad vi fick för Emmaljungan vi sålde igår. Han kan tänka sig att betala frakten på 400kr men mycket mer än 3500 får den alltså inte kosta eftersom vi köpte en syskonUJ förra veckan!
    Ah Då letar vi vidare då!
  • Kajsan

Bula på magen skrev 2008-09-01 14:44:11 följande:

Snacka om fynd!!www.blocket.se/vi/17898834.htm min annons)
    Eller hur?! Skulle precis länka-
    Synd att man redan har en fifties ( duo visserligen) annars hade jag slagit till direkt!
  • Kajsan
    Lirre skrev 2008-09-01 18:26:16 följande:
    hej! va kan man ta för en uj duo 06:a med liggdel & två regnskydd??obs ej annons!!
    Kolla på Blocket vad de andra tar.
  • Kajsan
    misshallonsaft skrev 2008-09-04 14:22:26 följande:
     ja jag ficmk me för mig de.. den ser inte så varm ut. blir väl en från elodies.. kan inte bestämma mig vilken bara..funderar på camo me rosa foder eller den i denim eller den svarta i sammet... vilken tycker ni?
    IIiiiiiinte camon!
    Denimen tycker jag ser superfin ut!
  • Kajsan

I löööve PingPong, jag fick hem min Bugaboo Bee därifrån igår, och den vart så snorbillig att det nästan borde vara rekord.
    Snabbt gick det också, fick den på 3 dagar.

• Kajsan

Jag köpte en bumperbar begagnad idag till min duo för 200 kr Den blir jättebra på ju! Nu funderar jag på om man kan fästa en Brio ratt på den Ska prova ikväll.

• Kajsan
    MariaD skrev 2008-09-05 12:36:20 följande:
    Är själv sugen på en rosa BabySnuggel och tvekar själv för den är ju inte vindtät/vattentålig. Men man kanske kan sy en form av "fotsack" i något svart tyg som är lite vattentätt, att kunna dra över vid dåligt väder.................Kan kanske bli bra
    Min kommer idag, jag tar kort på den ikväll och lägger in.
    kanske skulle skaffa PLUS och få ordning på korten också...
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII