Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Såna här UV skydd till duon verkar ju väldigt smart, jag tänkte mest eftersom de ska skydda mot blåst och småsnö typ.
    Nån som har provat? Eller kör ni med regnskyddet? det kanske funkar lika bra?

• Kajsan

Jag längtar tills på måndag, då kanske jag ska köpa duo, eller, ja, det är väl 99%

• Kajsan
    Fiffa5 skrev 2008-07-26 15:56:16 följande:
    Vad har ni för solskydd till era dubbelvagnar? Funkar det med parasoll eller har ni UV-skydd??
    Undrar jag med!Jag beställde ett uv-skydd idag.
  • Kajsan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-26 19:54:04 följande:
    Den borde ju funka, är ju en Maclaren på bilden med och den är ju tom lite bredare än UJ: en så förhoppningsvis funkar det.
    Ja precis! Men jag får se när det kommer, först ska jag shoppa vagnen, om bara vagnägaren behagar palla sig från skogen snart
  • Kajsan

Nu har jag vart och köpt Tvillingmamma2007s fifties duo.
    den var sjukt fin och ser ny ut.
    Den gröna 7 am åkpåsen jag har här hemma passar perfekt i färg.
    Jag är alldeles lycklig

• Kajsan
    rackar2 skrev 2008-07-28 17:05:23 följande:
    Grattis Kajsan! Det låter snyggt med åkpåsen till! Själv går jag bara och väntar på att få börja rulla en rolig vagn igen... Dvs Urban Jungle duo och Bugaboo cam. Hoppas bebisen vill komma snart!
    Ja, det är en perfekt kombination, de har vi, och en singel UJ
  • Kajsan

Nöts sittklädseln snabbt? Borde kan köpa nån form av dynor för att hålla den snygg?
    Jag är så kär i min nya duo och vill ju hålla den fiiin
    Min rosa singel nöts ju inte på samma sätt eftersom den är enfärgad tänkte jag, denna är ju mönstrad...

• Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-07-29 01:17:20 följande:
    Jag rekomenderar ALLTID dyna pga lättare att tvätta en dyna en behöva plocka bort klädseln....... all dv "gucka" brukar ju hamna på sittsen!! Ju mindre man tvättar en klädsel (gäller alla märken) ju mindre slits det på tyget.........
    Jaha jaha Då ska man på dynjakt nu då
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII