Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Däremot är den ju inte GIFTIG, jag funderar på att köpa en och ha i vagnen som stora tjejen sitter i , med ytterkläder på.
    Men jag skulle inte ha den till bäbis att ligga och gosa in huvudet i.

• Kajsan
    Johnsson skrev 2008-08-17 10:32:21 följande:
    Någon som kan hjälpa mej lite?!Vi ska påbörja IVF i början på nästa månad för att försöka få till ett syskon till Emma. Tar det sig med en gång kommer Emma att vara ca 3 år när bebisen kommer.Räcker det med singel Uj eller man behöver syskonvagn??Vad tror ni??
    Jag skulle inte klara mig utan syskonvagn, går mycket långpromenader och åker kommunalt ( har ingen bil) , och dagarna blir ju långa med bäbis hemma ).
  • Kajsan
    LaMickis skrev 2008-08-17 15:02:50 följande:
    Letar runt som en tok, finns det några bra hemsidor som säljer sittdynor och åkpåsar till uj? vill kolla färger o lite så, har en syskonvagn fifties, och svårt o veta hur det ska matchas rätt ;)sen undrar jag om ni tror att det behövs en åkpåse till en två åring i vinter?? han går iof på dagis, men korta dagar. Eller är det bara bökigt med smutsiga skor o så? räcker en overall?:)
    Sån har jag också, har en skitsnygg 7 am åkpåse i färgen kiwi som passar utmärkt! Skulle vilja ha en brun dyna till stora tjejen, men det blir ett bowron lammskinn, formpassat för UJ.
  • Kajsan
    LaMickis skrev 2008-08-17 15:11:11 följande:
    finns det nån sida där man hittar den åkpåsen? lät hur bra som helst..gissar på att kiwi går åt grönt o det är klockrent ;) skulle också vilja ha en brun dyna men hittar det inte? har iof hittat några som syr upp dynor åt en..hur gammal är din stortjej? det blir ingen åkpåse till henne?
    www.7amenfant.com/ls500.html Här finns kiwi påsen, den är fiiin!
    Stora tjejen fyller 3 i okt, men hon hade ingen åkpåse förra vintern heller, overall räcker gott, hon går ju mest.
    På långpromenader stoppar jag på henne en mysig filt, jag har köpt denna: www.minimink.com/global/index.php&task=view&id=13&Itemid=27 i ljusbeigt.
  • Kajsan
    Johnsson skrev 2008-08-17 16:57:58 följande:
    Okej,tack för era svar! Det lutar åt att köpa en duo vagn då oxå,men jag behåller även singelvagnen!
    Ja jösses! Jag skulle inte ens överväga att göra mig av med Bugaboon för dubbelvagnens skull.
  • Kajsan
    Lille Mammsen skrev 2008-08-17 21:38:00 följande:
    Handtaget/chassit rak=tom 2002 suffletten=2002 Så jag tar tillbaka 2003!!!
    Men gäller det även på MT?
  • Kajsan

Nån som vet vart man kan få tag på en suflett? och hur mycket de kostar att köpa?
    Jag har en ny sittdel men ingen suflett En 07:a, vilka vagnar funkar den på?Tänkte om man kunde köpa en gammal häck och sätta ny klädsel på...Den börjar kännas onödig att ha liggande hemma bara

• Kajsan
    Angelinah skrev 2008-08-20 22:53:06 följande:
    Å det låter ju toppen Kanske man ska ge sig på en order då Men vilken färg??? Lila eller Brun 07/08 eller den grå 09:an???  
    Ska d beställa så vill jag vara med
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-08-20 23:04:58 följande:
    Va sjutton ska du köpa nu då
    Nä jag ångrade mig.
    Tänkte köpa en bumperbar till duon, men den var ju lika dyr som hemma.
    Och så är jag ju ute efter en suflett till singeln.
    Det kanske man kan mejla om ifs, och se om de har ...
  • Kajsan
    Jenny26 skrev 2008-08-23 17:11:16 följande:
    Jag funderar just nu på att köpa en Urban Jungle OTH. Var och provkörde den idag och blev supernöjd men jag såg redan nu att vår dotter på 19 månader når nästan helt ner till fotstödet. Så nu undrar jag hur länge era barn kunde/kan sitta i vagnen och hur långa dom är/var?Om det är någon som har bilder på äldre barn som sitter i den så får ni gärna visa mig
    Jag har bild då min långa snart 3 åriga dotter sitter i den, hon sitter jättebra!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII