Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-07-29 01:35:32 följande:
    Sorry!! Men dynorna passar ju i Bugaboo oxå
    Ja, du har så rätt Nu har jag en lammfällsdyna i ena sitsen, Men ska jag ha dynor måste jag ju ha två, enfärgade bruna.
    Vart kan man hitta såna?
  • Kajsan
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-29 10:24:58 följande:
    Jag ville också ha bruna men hittade inga och köpte svarta, inte så snyggt till fiftiesen men de har ju skyddat iaf, fast mina barn har aldrig fått äta eller dricka e dyl i vagnen så nån "gucka" har jag aldrig sett till haha
    Nä, jag får väl sy... det är ju inte så svårt kanske.
  • Kajsan

Skulle jag köpt ny vagn så skulle jag nog också velat ha en ny modell, fast det var så fula färger bara

• Kajsan

Kan ju meddela för de som undrar att protect a bub UV skyddet satt PERFEKT på min duo.
    Billigt var det också 40 dollar nånting.
    Bild finns i galleriet!
    Nu ska vi ut i solen!

• Kajsan
    Fiffa5 skrev 2008-08-01 10:25:26 följande:
    Vad kul att det passar så bra! Vi köpte ett parasoll som funkar bra nu när vi har en liggdel på vagnen, men sen när båda barnen sitter upp verkar det ju bättre med ett sånt UV-skydd då.
    Ja absolut, jag tror det kommer funka jättebra, jag har ju gått med en filt hängande från sufletten för att inte bäbis ska få sol på sig, men nu slipper jag det!
  • Kajsan

mallan brallan skrev 2008-08-01 23:50:27 följande:

hahaha "Den är marinblå och ni får regnskyddet på köpet. Det finns en liten reva i tyget (ca 1,5 cm) men ni kan ju köpa nytt tyg (om det stör er), det blir ändå ett kap!-5000 laxDriver dom med oss eller?
    Skynda fynda Mallan
  • Kajsan
    Amanda skrev 2008-08-04 21:04:47 följande:
    Bula på magen skrev 2008-08-04 19:10:33 följande:Är en Rollerbug Drive (har jag för mig att de heter)
    Ja jag är nästan säker på att den heter så.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII