Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII
Allt bleks i solen, men om man inte lämnar vagnen ute i alla väder utan tar in den så bleks de inte...
Allt bleks i solen, men om man inte lämnar vagnen ute i alla väder utan tar in den så bleks de inte...
Beror på hur den äldsta är att ha i vagn & om ni promenerar mkt! Vi har köpt en UJ Duo nu & han kommer att vara 2 år & 10 månader när tvåan kommer. Jag tycker helt klart att det är värt det!!Vill inte att ettan skall tvingas gå bara för att det kommer en bebbe till....
Har en BT singelvagn för att den är sååå oootroligt liten när man fäller ihop den, får platts i en smart tex... Denna vagn kostade ny 2500 kr & jag har haft mindra problem med den än min UJ singel.... Det är MYCKEt bättre sittläge i den än i UJ. Barnen halvligger ju i dem! MEN!! Uj är mycket lättare & snyggare så jag gillar den mer. Men den är inte sämre än UJ kvalitetsmässigt & sedan så ingår bumper & footsack mm.... BT väger som syskonvagn 18 kg & UJ 11 kg & det betyder mkt för oss. Skall du sedan sälja vagnen så köp en UJ, du får mkt mer pengar tillbaka. Känns mkt bättre å köra UJ
Köp en begagnad & sälj om du ångrar dig, du får ju tillbaka pengarna
Kan väll vara en 02 eller 03 med??
Har just upptäkt att dubbelvagnar med ställbart handtag är kortare än modellen med fast handtag! Så himla bra !! mkt lättare å få in i bilen!! Tur att min nyinköpta har ett sådant handtag....
Funkar med liggdelar från 04 eller 05. 05 vet jag funkar !!
Jag betalade 5800 för en sprillans ny 07/08 i kartong.... helsvart syskonvagn.
Ha HA & dessutom så oarkerar alla som skall sälja en 04 & äldre så att man inte skall se varukorgen!!! FULT!!! Jag e sååå himla trätt på folk som försöker luras!! Grrr
Bula på magen skrev 2008-09-03 15:10:28 följande: