• Merze

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Det e ju inte hur dyra väskorna är som påverkar om den välter elelr ej.... utan vikten... Men jag har ju inte haft några problem med detta om man har haft med sig kläder, matburkar ett par böjor & stort pkt våtservetter, plånbok nycklar mobil vatten till mig filofax.....
    Sen beror det ju på hur nära suffletten som du hänger väskan...

mallis80 skrev 2008-09-29 12:35:49 följande:
    Menar ni alltså att vagnen lätt välter om man inte har de svindyra märkes skötväskorna???Ingen som har en billig skötväska till sin UJ som funkar?
  • Merze

Jag har en BT singel & en UJ duo, skillnaden e vikten
    UJ 11 kg BT 18 kg Sedan är det skillnad på den ihopfällda
    UJ Längd 106 & usa & 09 103 cm bredd 74 cm höjd 34? cm
    BT minns jag ej alla mått på men höjd 54 cm & längden e kanske 60 cm... den viks i hop i tre veck... kan man säga...
    BT har större utrymme för huvudet, sufletten är ju böjd...
    Min son kommer vara 2 år & 10 mån när tvåan komemr å vi köpte en ny UJ som står här å väntar.... med ställbart handtag för det tycker jag e superbra... finns bara på 09 or & USA vagnarna

Kotten82 skrev 2008-09-29 14:27:24 följande:
    Jag är sugen på att skaffa en Urban jungle vagn när 2:an ska komma. Hur är deras dubbelvagnar? Vet ju att babytravel har en med. Men den känns större.
  • Merze

Vad är OK att ge för en 08 liggdel till duovagnen?? i nyskick.....

OBS INGEN ANONS!!

• Merze

Så nu har jag äntligen fått tag i en fin liggdel 07 08 modell en svart för 800 Nöjd!!!

Himla bra pris tycker jag ! Många begär ju 1400- 1500 kr för en beg & då kan man ju lika väl köpa en ny....

Någon som vet om man kan ändra spännena på liggdelen så att man kan ha den på höger sida i stället för vänster som den fungerar nu...

• Merze

TACK!!

Katjan skrev 2008-10-03 10:01:56 följande:
    Det är bara till att ta en "kantnyckel" o byta plats på dem så kan man ha liggdelen på andra sidan. Tänk bara på att montera det på samma sätt fast på andra sidan..
  • Merze

Vad kostar den ny?? Max halva priset tycker jag.....

LitenBlomma skrev 2008-10-03 14:29:18 följande:
    Vad kan man ta för en bumperbar till duovagnen, anv 6 månader?
  • Merze

Ja det låter bra tycker jag !!

LitenBlomma skrev 2008-10-03 14:54:49 följande:
    598:- på Bonti, så 250kr då kanske?
  • Merze

Ja det stämmer !! Det bästa man kan ha !!! jag anv inget annat

pulmones skrev 2008-10-03 18:43:56 följande:
    dom rngde från razzi idag och min skulle komma om 1-2 veckor. låter helt ok tänkte köpa en fäll sen också, det sägs att den är sval på sommaren ocg värmer på vintern....kan det stämma?!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII