Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-08-01 23:22:45 följande:
    Denna (som är såld) är mer kap!! Olive 2006:a (fanns i få ex)
    Sorry...va för snabb!!

www.blocket.se/vi/17350961.htm
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2008-08-01 23:19:48 följande:
    vill se bilder från den nuuuu.
    va ju inte så mycke NYTT! 2 nya färger 1st har funnits i USA redan & den andra ser ut att va liknande Hay som fanns tom 2005,lite lägre liggläge & flaskhållare...tror jag de va + Duo/dubbeln kommer med vikaba handtaget!
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2008-08-01 23:29:17 följande:
    mammsen har du duon med nu eller ?
    Näpp,rulla iväg för 1-2år sedan! Endast singel hemma + buggan
  • Lille Mammsen
    Videli skrev 2008-08-02 00:03:02 följande:
    Är det någon som vet vad mugghållaren kostar?
    Den har nog ej kommit som separat tillbehör...om den nu kommer göra detta? Är ju 2009-nyhet....visades säkert upp på dom 2 STOOORA mässorna som varit alt. pågår!
  • Lille Mammsen

Ingen som minns när den STORA mässan i Tyskland är.....va den inte i typ juli/aug. ?? Den i USA är ju före iallafall!

• Lille Mammsen
    Videli skrev 2008-08-02 00:26:08 följande:
    Men, vaddå finns det inte mugghållare till UJ, blandar jag ihop den med buggan  Nääää men fått för mig att jag sett den på Barnes Hus....
    Kommer komma!! Kommer sitta på nya 2009:orna som börjar rulla in i typ sep/okt!
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2008-08-02 00:27:23 följande:
    okej jag som inte förstått det .Har du provat Pt vagn ?Kan den vara något ?
    Tyvärr ingen aning!!
  • Lille Mammsen

Någon som minns/sparat div länkar från tidigare ang se foton från Mässarna i USA & Tyskland????????????????

• Lille Mammsen
    isako skrev 2008-08-04 22:45:20 följande:
    Av egen erfarenhet så rekomenderar jag er till att EJ ta med er vagn på flyget. Sist kom vår vagn hem i två bitar... OM ni skall ta med vagnen så se tilla tt ni har kvitto på vagnen om det skulle vara ngt och är den inte ny så tänk på att de drar av 10% år från inköpspriset.....
    Dom kan tom dra av mer........ Jag skulle aldrig flyga me mina älsklingar (UJ & Bugaboo)
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII