Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-08-21 22:18:00 följande:
    Behöver snabb hjälp, ska köpa ny vagn i morgonJag ska köpa en uj duo från usa 08.Kan jag ha min gamla liggdel från 04 på den? har liksom en ställning till liggdelen????
    From 2004 så är det snabb "snäppen" eller vad man nu skall säga......om din ej har dessa utan en ställning så är det en äldre modell!! Tror ej denna funkar på dom nyare chassina dvs from 2004/2005
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-08-21 22:24:52 följande:
    Men går de inte med atällningen då? för chassit är väl format likadant? de e väl bara att snäppfärstena inte funkar på gamla vagnar? sååå svårt, vill inte lägga 1995kr på en ny liggdel när jag redan har en o sonen hunnit bli 2,5 månad
    Tror måtten är olika! Bonti har väl rea på liggdelar oxå...finns massor av typ nya(from 2007)liggdelar på blocket för under 1000 ch liggdelar typ från 2005 för runt 500:- finns tom en i tråden som har 2 typ nya singel liggdelar from 2007 för runt 900:-st tror jag det var?
  • Lille Mammsen

Ang skötväska/väskor...sååå läckra!! (ej min)
    www.tradera.com/Snygg_skotvaska_fran_Oioi_i_harliga_farger-auktion-70494170

www.tradera.com/skotvaska_oioi_NY_Aldrig_anvand-auktion-70449704

www.tradera.com/NY_skotvaska_fran_OiOi_hostens_farg_ny_fran_butik_-auktion-70631946

www.tradera.com/saljer_helt_ny_skotvaska_fran_oioi_prislapp_kvar_995kr_-auktion-70675513

www.tradera.com/Gra_rosa_SPARK_SKIP_HOP_skotvaska_Helt_ny_-auktion-70596197

www.tradera.com/_NYSKICK_Skotvaska_SKIP_HOP_DUO_DELUXE_Skiphop_-auktion-70570383

• Lille Mammsen
    Merze skrev 2008-08-22 23:28:59 följande:
    Sådär nu har jag köpt en svart UJ Dubbel helt ny!! Fast det är en 07/08. Fick den lööööjligt billigt E så himla nöjd!! Det enda jag behöver nu är att köpa ett regnskydd, carrycot & åkpåse. Men jag har ju ett par månader kvar att jaga ihop detta..
    Grattis!!...hur mycket är "löjligt billigt" då??
  • Lille Mammsen
    Merze skrev 2008-08-22 23:28:59 följande:
    Sådär nu har jag köpt en svart UJ Dubbel helt ny!! Fast det är en 07/08. Fick den lööööjligt billigt E så himla nöjd!! Det enda jag behöver nu är att köpa ett regnskydd, carrycot & åkpåse. Men jag har ju ett par månader kvar att jaga ihop detta..
    PS finns väl flera Orginal regnskydd på tradera nu! Annars e Tullsa/brio´s super!!
  • Lille Mammsen
    Katjan skrev 2008-08-23 22:56:55 följande:
    Bleks dom svarta uj jätte lätt?? Tycker att nästan alla svarta på blocket är solblekta nämligen. Ska få en syskonvagn i valfri färg ifrån min släkting som bor i usa... svart är stilrent, men kanske får funderar på en annan färg.Klart att alla vagnar kan blekas men vissa verkar göra det fortare än andra.
    Nää..skulle jag inte säga...inte mer en någon annan dvs färg eller märke! Min Duo 2004 var iallafall KOL svart! Fast jag var väldigt rädd om den...typ fick aldrig stå oskyddad i gassande sol mm
  • Lille Mammsen
    Katjan skrev 2008-08-23 23:14:08 följande:
    Tack för svaren =). Det blir nog en svart då.  Har redan en svart liggdel så det blir bra det.
    Jag har en svart singel nu ( +några extra klädslar ) och köpte mig ett UV-skydd...tänkte att denna måste nog skydda både barn + klädsel bra!! När jag rullade min svarta duo så la jag alltid ett lakan alt. stort badlakan över vagnen när man var på badstranden! (blir ju många timmar-dagar-veckor-månader som en vagn får stå på en badstrandi gassande sol mm)
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII