Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Amanda skrev 2008-08-29 10:40:35 följande:
    Du har alldeles rätt *sitter med näsan tryckt mot skärmen för att kolla suffletten... *Det måste vara en -05-klädsel men chassit är från -04 (eller sent -03).Tyvärr har jag blivit en svikare och kör numera en Scooter och en sitty (har sålt min Bugaboo)...Men gud vad jag längtar efter en UJ så det blir nog en sån inom en snar framtid OBS! Ingen köpesannons!
    Tur att vi har dig i tråden iallafall!! Hmmm...skulle inte göra mig av med min Uj & Bugaboo som står här o trängs i hallen Nu vill jag ha en volvo v70 oxå...gubben blir gaaaalen på mig o mina vagnar & bilar
  • Lille Mammsen
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 21:23:22 följande:
    Jag ringde nu. De ska maila över fler bilder imorgon, tror jag tar den och kollar efter rosa klädsel sen.
    UJ´n e en import iallafall!! Fanns det inte ett UJ chassi till salu på FL köp/sälj??
  • Lille Mammsen
    Jenny26 skrev 2008-08-29 23:18:15 följande:
    Undrar om man kan reglera fotstödet i höjdled eller det sitter helt fast?
    Den e fast!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-30 00:35:34 följande:
    Ljusblå är assnyggt tycker jag! Jag var inne på det förut, med brun åkpåse
    Du får skaffa dig de då Hmm...du har nog rätt...babyblue ihop me brunt e fint! Sicken tur att jag har en sprillans ny Babyblue klädsel & brun åkpåse
  • Lille Mammsen
    LitenBlomma skrev 2008-08-30 11:13:49 följande:
    Jag lämnade bud på den ljusblå, 2700kr. Om de nappar har jag lite pengar över till en bumper och kan kolla efter en rosa klädsel sen. Ska ju ändå bara ha den till våren...
    Tror jag dom tar....vagnen är ju en import vagn iallafall...kan du ju trycka på för...
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII