Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    Lisenlisen skrev 2008-07-28 04:18:40 följande:
    Delad varukorg var det väl fram till 04? Jag hade fickor och vadderade säten på min 06:a...... (syskonvagn och enkelvagn)
    japp,delade varukorgar tom 2004-modellen,fickorna på suffletten kom 2006 på singel+duo...men mer vaderade säten vet f-n...e nog lika som på from 2005. vet att suffletterna blev tjockare/innefodrade from 2007!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-28 16:44:59 följande:
    Nu har jag vart och köpt Tvillingmamma2007s fifties duo.den var sjukt fin och ser ny ut.Den gröna 7 am åkpåsen jag har här hemma passar perfekt i färg.Jag är alldeles lycklig
    grattis....va ju en sån du ville ha! va fick du ge nu då?
  • Lille Mammsen
    3småttingar skrev 2008-07-28 22:28:25 följande:
    Om ni har med er vagnen till stranden, skyddar ni den på nått sätt då? Tänkte eftersom det verkar som dom blir solblekta snabbt. Själv så har jag uppe ett stort parasoll, om vi inte använder det, och/eller lägger en handduk över. Känns lite bättre iaf
    Inge märke är 100% imot solblekning! Tror nog tex OTH är lite bättre en andra tom. Har alltid skyddat mina vagnar med tex handduk/lakan,har nu köpt OTH´s egna sol/UV-skydd nu...tyvärr ej testat då jag har liggdelen på + rullar Bugaboo´n oxå!
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-29 01:00:22 följande:
    Nöts sittklädseln snabbt? Borde kan köpa nån form av dynor för att hålla den snygg?Jag är så kär i min nya duo och vill ju hålla den fiiin Min rosa singel nöts ju inte på samma sätt eftersom den är enfärgad tänkte jag, denna är ju mönstrad...
    Jag rekomenderar ALLTID dyna pga lättare att tvätta en dyna en behöva plocka bort klädseln....... all dv "gucka" brukar ju hamna på sittsen!! Ju mindre man tvättar en klädsel (gäller alla märken) ju mindre slits det på tyget.........
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-29 01:29:27 följande:
    Jaha jaha Då ska man på dynjakt nu då
    Sorry!! Men dynorna passar ju i Bugaboo oxå
  • Lille Mammsen
    isako skrev 2008-07-29 17:40:51 följande:
    Kommer två nya färger. Nya färger är Sand och Charcoal.Dock är dom ca 1000 kr dyrare OCH har full loggo. Så tipset är att köpa nu när de rear de som finns på lager nu....
    Kommer de inge "NYTT" då dessa 2 redan funnits i usa 1år..typ! Sand...måste väl typ se ut som hay som fanns här tom 2005...eller?? Någon här som vet om MÄSSORNA i USA & Tyskland är över nu....alla "NYHETER" visas ju upp där!
  • Lille Mammsen
    3småttingar skrev 2008-07-29 23:23:04 följande:
    Meeen, jag har ju beställt en duo vagn.. Men jag vill ju isåfall ha med ställbart handtag! Hur tusan blir det nu då? När kommer dom in?!
    Äntligen kommer Duo´n hit to sweden med vikbara handtaget!! Tror Bonti redan har dessa hemma till försäljning!! Måste du kunna få byta till utan problem!
  • Lille Mammsen

Nya Urban Jungle 2008
    Som första butik i Sverige kan vi nu visa den nya Urban Jungle 2008. Du hittar den i vår nyöppnade butik på Karlavägen 67, Stockholm.

Nyheter för nya Urban Jungle 2008:

- Djupare liggläge
    - Ställbart handtag för dubbelvagn
    - Förstärkt och förbättrad varukorg
    - Selen går att anpassa lättare för mindre barn
    - Röd markering för att tydligare visa
    hur man gör med bromsen
    - Flaskhållare

2 nya färger; Sand och Charcoal

Det går att beställa nya vagnar nu!

Vi rear dessutom ut tidigare 2008:or

Urban Jungle singelvagn ord pris 5995 - 6295 kr. NU FRÅN 4795 kr!!
    Färg: Nu! Ligginsats Nu!
    pumpkin, plum 4795 kr 1395 kr
    Coral (röd), navy, moss(ljusgrön) samt Co-Co 4995 kr 1595 kr
    brun, barock 5295 kr 1795 kr
    (svart finns att köpa till ordinarie pris)
    Dubbelvagn:
    pumpkin, plum, softblue 6995 kr 1395 kr
    Coral (röd) navy, moss (ljusgrön) och Co-co 7295 kr 1595 kr
    Brun 7995 kr 1795 kr
    (Fifties 1395 kr)
    (svart finns att köpa till ordinarie pris)

Gäller endast vid direktförsäljning och så långt lagret räcker!!
    Regnskydd (stormcover) ingår till alla vagnar samt alla ligginsatser.

Gäller i ALLA Bonti-butiker fr o m 2008-07-05

• Lille Mammsen
    3småttingar skrev 2008-07-30 00:10:07 följande:
    Jag ska inte hämta min vagn förrens i sep/okt och då borde dom väl fått in dom nya vagnarna överallt?!Lagt en tusenlapp i HP redan ju, hoppas verkligen att jag får en nyare 08:a då! Annars får jag köpa den nån annanstans.  Får nog ringa affären imorrn och fråga!! Håller verkligen tummarna att det är den nyare modellen jag får.. Fast är det den med den fula loggan? Jaja.
    Kolla upp detta redan NU!! Om dom har den "gammal" 2008:an hemma nu så kanske det blir denna som reserveras till dig nu! Bonti (ev fler butiker tex babyplanet/babyproffsen) REAr ju den gammla duo modellen nu jö....
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII