Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    kajsa835 skrev 2008-08-20 00:17:49 följande:
    ett kullager menar jag till hjulet allså.
    Ring runt...någon butik kan ha hemma...annars skall den gå att beställa (obs kan ta tid) Vet ej vart du finns i sverige?
  • Lille Mammsen
    kajsa835 skrev 2008-08-20 01:26:43 följande:
    har mountain terrain sett likadan ut ända sen början förresten?
    Ja..typ! lite ändringar 2003/2004 dvs klädsel+lite på chassit! Vad jag vet iallafall!
  • Lille Mammsen
    LabLover skrev 2008-08-20 21:07:25 följande:
    Jag gillar inte UJs egna. När det jag hade till min första gick sönder så köpte jag Tullsa i stället. Det kommer jag att använda den här gången också. Mycket smidigare att ha med sig också!
    Precis! Ägt mååååånga UJ sigel & duo/dubbel + 1st rollerbug & aldrig anv. org. regnskyddet utan bara anv. tullsas!
  • Lille Mammsen
    Katjan skrev 2008-08-21 01:33:57 följande:
    Får man plats med en liggdel oxå när man använder tullsas?
    Sorry! Dock har jag ej testat duo Inkl.liggdel!
  • Lille Mammsen
    Angelinah skrev 2008-08-21 13:09:07 följande:
    Varit o provkört UJ idag igen för 3:e dagen i rad   Min butik hade typ 2 kvar av 07/08 varav jag va intresserad av en, dock va detta ett demoex.. Jag frågade om man kunde få lite rabatt på den iom att det varit demo, Nä, de kunde man ju inte???   Ska man verkligen betala fullt pris för nåt som stått i butiken i månader, och klämts, fällts, knölats med av alla möjliga?
    "Jag" skulle INTE göra detta utan någon typ av komp./rabatt/tillb. på köpet!! Vart va detta? Bonti har REA på UJ!! Tror i alla deras butiker 1st i malmö 2st stockholm! Babyproffsen-babyplanet kan ha specialpris oxå (brukar man kunna få om någon konkurent har rea ) Babyland vet jag ej?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII