Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

3småttingar skrev 2008-07-30 12:18:41 följande:
    Nu har jag ringt dit och dom sa att det var en 07:a som dom hade reserverat åt mig. Och det vill jag ju inte ha.. Tycker det är fult av dom att inte berätta att det kommer nya modeller när dom visste att jag inte skulle hämta förrens i oktober. Jag var där nu vid midsommar och beställde.. Jag frågade till och med om det kommer nya modeller/färger men neej då, det skulle det inte. Fast det kanske dom inte vet innan mässorna? Men då kunde dom sagt det. Jaja, hon skulle iaf ringa nån på UJ och fråga ifall dom hinner få hem en vagn till mig, en 08:a. Hoppas dom gör det.. Kan ju vänta hela oktober också. Dom har höjt priset med 1000 kr också! På själva duo vagnen, inte på liggdelen. Egentligen så vet jag inte varför jag ska ha en 08:a?! Men samtidigt kan det vara kul att ha nytt liksom, vill ju ha det där ställbara handtaget t.ex
    Måste va så att nya duo modellen med vikbara handtaget + övriga nyheter (inkl. singel) Är 2009:or och INGA 2008:or!! Kolla nu så att det blir rätt dvs säg till dom att du vill ha modellen med vikbarahandtaget!! Så det ej blir fel dvs du får en 2008:a och den nya räknas som 2009:a.....................
  • Lille Mammsen
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 15:06:05 följande:
    Måste ge Babyjungle en eloge! Inte bara fick vi våra saker otroligt snabbt, utan dom skickade även med matrouschka-skötväskan på köpet, till oss som beställt Matrouschkaklädsel! Plus mängdrabatt!
    va gick kalaset på då? små sugen på en fifties...om det nu finns?
  • Lille Mammsen
    Nirnaeth skrev 2008-07-30 19:00:55 följande:
    Ja jag älskar klädseln! Har varit sugen på en Matrouschka sen dom släpptes Väskan, njaaa..den är snygg att ha till klädseln..men alldeles för stor, och inte alls lika praktisk som min skiphop. Du skulle ha bett om en åkpåse eller dyna som kompensation
    å jag som diggar min oth väska starkt
  • Lille Mammsen
    3småttingar skrev 2008-07-30 23:33:41 följande:
    Hon ringde upp mig på em och sa att antagligen hinner dom få hem min vagn tills sep/okt! Med vikbart handtag på duo, dvs den nya modellen! Dom i den affären kallade den för 08:a. Men som du säger, egentligen borde man kalla den för 09:a va?
    Det är ju "2009:er" som kommer nu till hösten/vintern!! Alla märken släpper ju "sina" 2009:or nu i höst/vinter....så har det ALLTID funkat! Tyvärr så kom ju inte OTH me någo nytt för 2008:orna...kom några vantar Men besviken är jag då jag va nästan 100 på att det skulle komma MYCKET nytt pga inge nytt för 2008:a Tjii fick jag den där sand är väl lik Hay som fanns här i sverige tom 2005 och den andra (minns ej va den hette) har funnits i USA under 2008 redan!! Bläää va tråååååkigt...hm..låter jag bitter
  • Lille Mammsen

Hoppetossan 79 skrev 2008-08-01 06:10:21 följande:

Kanske har köpt den 2007? Den såg väldigt fin ut tyckte jag så 3000 tycket jag var ett ganska bra klipp ändå...
    Njaa..klädseln såg lite dassig ut...jag skulle ej betala 3000:- betalade 4000:- för en 2007:a S-såld!
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2008-08-01 22:27:52 följande:
    Lite trögt i tråden .Finns det bilder på nyheterna ?
    Brukar ju fotas på mässan/mässorna jööö.....
  • Lille Mammsen
    medow skrev 2008-08-01 23:13:28 följande:
    helt snurrig den är ju inte än hahaha
    USA mässan har varit och Tysklands mässan är väl typ nu?
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII