Inlägg från: LabLover |Visa alla inlägg
  • LabLover

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-08-26 08:06:28 följande:
    Hade jag aldrig trott att det var! Är den stor blommig? Måste nog snoka på en
    Den enda storblommiga UJ som funnits var väl den där rosa saken?

Den här låter som en hemmasydd klädsel.
    ♥ Underbara döttrar födda juni 2005 & mars 2008 ♥
  • LabLover
    Tilde å Nova skrev 2008-08-26 08:51:58 följande:
    zmuliz:*gör tummen upp* Litenblomma:Japp blocket! mammsens:jag vet faktiskt inte vad den heter eller om det ens är ett orginaltyg men det e strunt samma för oss, snygg var den iaf! Kan fota ikväll om jag kommer ihåg och lägga upp i galleriet..
    Ja, det måste du. Nu är vi allt nyfikna!
  • LabLover
    Tilde å Nova skrev 2008-08-26 10:54:51 följande:
    Lovar! ;)
    Vill se bild!
  • LabLover
    Tilde å Nova skrev 2008-08-27 09:47:35 följande:
    Hejsan! Jag kan inte lägga upp fler bilder i mitt galleri här om jag inte skaffar plus-funktionen och no offense men jag känner inte riktigt för det nu när Familjeliv strular som det gör..Så jag har lagt upp lite bilder på min blogg istället.. mammathezz.wordpress.comVi fick dock lite panik igår när vi skulle ta på klädseln för sittdelen hamnade lite för långt ner, och den gick inte att få över den där pinnen som förra klädseln gjorde, men efter lite modifiering och lite extra remmar och sånt ifrån den gamla klädseln (som för övrigt var mer trasig än hel) så ska det nog funka bra med den här.. Men jag såg på suffletten att det stod "Rollerbug", är det ett Uj märke också eller e de något eget? Det stod i annonsen att det skulle vara en 05:a, kan det var så stor skillnad mellan dom och Uj 06:ornas klädslar? Nåja, det blir nog bra i slutändan iallafall, snygg e den ju så..
    Det var ju gulligt med blommor!
  • LabLover
    HååGe skrev 2008-08-27 11:59:30 följande:
    Äsch, bilderna var alldels för stora! Nåväl, det är iallafall som om den ena sittdelen är för bred och består av för mycket tyg. Ser inte klokt ut när båda är monterade. Jag känner mig lurad skall jag erkänna.
    Kan du ha råkat få en "vanlig" sittdel (till singelvagn)?
  • LabLover
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 09:16:26 följande:
    ngn som vet var man kan klpa fårskinn till vagnen? UJ egna e ju så hemskt dyra.. vill ju ha ett kort som passar bra.
    Babyproffsen har iaf.
  • LabLover
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 10:05:48 följande:
     jasså? har de korta som passar uj bra? va kostar dom?
    Vet inte. Köpte ett kortklippt lammskinn därifrån 2005. De har säkert nu också.
  • LabLover
    Lille Mammsen skrev 2008-09-03 22:46:28 följande:
    Hmmm...hört så många säga att både singel & duo liggdelarna e såå små & anv så kort tid mm! Min Lille plutt på ca 6½mån. får plats i singel liggdelen fortfarande!? E han mini då eller Var idag vikt:8030 längd:66
    LillaJag89 skrev 2008-09-03 19:04:14 följande:
    hej.är sugen på att köpa en urban jungle till kommande bebis..men hur är det med liggdelen och sittdelen?hur länge kan bebis ligga i liggdelen? finns de någon stödplatta på den så bebis kan sitta lite, (som på el vagnarna) vad bör en bagagnad uj från 06 kosta? tackhej
    Jag har precis bytt till sittdelen och min dotter är 6 månader och "normalstor" enl kurvorna. Hon hade nog fått plats ett tag till men är vaken så mycket och vill sitta upp lite när man är ute.
  • LabLover
    Kaxmaja skrev 2008-09-04 22:51:10 följande:
    Någon som har skiphop saddlebag på sin UJ? Var har ni satt fast den? Tycker inte jag får till det nå bra.
    Jag har. Kan försöka hitta kameran och lägga in en bild om du vill?
    Jenny26 skrev 2008-09-04 19:41:09 följande:
    Jag har precis hämtat hem Bumperbaren från BabyLand. Vad ska jag tänka på då jag fäster den?
    Se till att sätta den UNDER tyget direkt på chassit så du inte får hål på tyget!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII