Inlägg från: Muminski |Visa alla inlägg
  • Muminski

LCHF tråden 3

Ni ser väl att brallan hänger redigt där bak va?

Ditt liv är ett resultat av dina val.
  • Muminski

Den lilla gröna grodan längst ner i bild är orsaken till att jag hänger här

• Muminski
    Linda1976 skrev 2008-08-26 21:40:56 följande:
    Smalsnygging där!! Själv har jag som delmål att vara ganska smal till 27 nov, då ska jag till Portugal med jobbet. 4 dagar på Lyxhotell i Cascais Nyrenoverat, 5stjärning med många pooler. Bikiniläge alltså!!
    Åhh härligt med ett sådant mål!!!!

Ja han älskar mina fötter, med eller utan skor... hmmm fetisch redan?
  • Muminski
    Lotta71 skrev 2008-08-26 21:40:12 följande:
    OOh, vad fin du är!!! o dessutom ser det ut som om bebis ska äta upp dina fötter
    Tack för att ni ger mig så fina komplimanger, mer sånt Haha.. nu tror ni väl att det var därför jag la in bilden..hehe.. å då tror ni rätt. svammelsvammel... Känner mig så glad bara, de där kläderna har varit ouppnåliga en längre tid men nu kan jag ha dem utan att kvävas på kuppen.
  • Muminski
    Lotta71 skrev 2008-08-26 21:43:15 följande:
    Gröna grodor händer hela tiden här hemma
    Är det så??? Oj så spåännande liv

Linda, det låter ju helt underbart!!! Lyxigt jobb, behövs det folk?
  • Muminski
    maria81 skrev 2008-08-26 21:43:57 följande:
    Hej!Är ny på detta och ska försöka äta efter LCHF. Undrar bara.. Kan ju inte så mycket, är det mycket "osynliga" kolhydrater man måste tänka på, just nu är det bara socker, vitt mjöl (allt bröd) och frukt jag har fått in i hjärnan....
    Även stärkelse och sånt. Ris,potatis,pasta, frukter, vissa grönsaker och allt det dolda sockret som man kan hitta överallt!
  • Muminski
    Linda1976 skrev 2008-08-26 21:47:00 följande:
    Japp, för det mesta diggar jag mitt jobb starkt Men nojjar lite för bikini inför människor jag normalt alltid är påklädd inför. Å andra sidan lär väl ingen vara tillräckligt nykter för att komma ihåg nåt hemma sen, haha.
    Hahaha... Låter som ett trevligt upplägg. Även om jag snart är i hamn viktmässigt sett är inte världen riktigt redo för mig i bikini så jag får nog träna lite mer sen när det jobbiga ryggontet gett med sig (som om det bara försvinner av sig själv..*lalala*)
  • Muminski
    lärjunge skrev 2008-08-26 21:48:40 följande:
    Kaiza - va fin du är! Inte tjock alls!---Igår motion simmade jag som sagt 1h o ikväll gjorde jag vattengympa i 1h! Jag cyklar fram o tillbaks 5min till simhallen... phew!
    Tackar!! Lite småmullig är jag än, men gömde det bra på just den där bilden

Vad du har legat i, duktigt!!
  • Muminski
    maria81 skrev 2008-08-26 22:14:01 följande:
    En fråga till... vad händer om man äter för lite fett, står man still då??
    Det enda jag vet är att man blir hungrig
Svar på tråden LCHF tråden 3