LCHF tråden 3
Hej hej.,..jag ger mig oxå tillkänna om jag inte gjort det redan. Är så vimsig i huvudet nu men huvudvärken är borta. Har ju bara hållt på i 4 dagar men vågen visade 1 kg minus, redan!! Är det möjligt?? Roligt är det iallafall.
Så mycket god mat jag äter, men jag känner mig faktiskt hungrig rätt omgående, det går bara ett par timmar. Hur är det för er andra, fyller ni på med några nötter,keso grönsaker eller liknande?
Linda... ajaj--det var inte så bra, men mår du dåligt av allt du åt, jag menar fysiskt?
Jag har pga sjukdom inte kunnat äta mat under en tid (det var rätt bra ) och fick näringsdrycker, jag mådde jättebra. När jag började äta mat igen mådde jag extra dåligt när jag ätit just kolhydrater, fick migrän och kände mig vimsig och yr..ungefär som jag mår just nu. Det kan inte vara bra att äta så raffinerad kost som vi gör i dagens samhälle.
Ha en härlig helg, jag tänker faktiskt unna mig något på lördag. Jag känner att jag måste tillåta mig något sött ibland, annars orkar jag nog inte vara så konsekvent om veckorna. Hur brukar ni göra?