LCHF tråden 3
SSS säger:
Han åt själv 2-3 ggr/dag.
Han säger också att fett/vatten%vågar är skräp och funkar inte. Det vet jag inte om det stämmer, men kanske? Jag har en själv som jag inte använder, eftersom jag just nu har vågskräck ;)
SSS säger:
Han åt själv 2-3 ggr/dag.
Han säger också att fett/vatten%vågar är skräp och funkar inte. Det vet jag inte om det stämmer, men kanske? Jag har en själv som jag inte använder, eftersom jag just nu har vågskräck ;)
Har varit på Borås djurpark idag. Inte ätit nåt onyttigt alls. Men i panik, när INGET annat fanns, så var jag tvungen att slänga i mig 2 bananer. Inte SÅ smart, för nu är jag inte i ketos - MEN jag hetsåt inte bullar eller glass iaf.
Och på MAX efteråt åt jag Lowcarb-burgare m extra bacon, samt sallad till. Inget bröd! Inga pommes!
Så nu till frågan: Vad har ni med er som snacks/mellanmål när ni är på familjeutflykter. Det funkar ju inte med det vanliga banan/nektarin/macka/drickyoggi Tips tack
Tips på god gegga:
creme fraiche
kyckling (gärna små bitar från färdiggrillad)
avocado
grovhackade jordnötter
salt
peppar
MUMS!
Haha, precis vad jag tänkte " Det är sääääkert en massa socker i dressingen", men man får ju inte bli hysterisk Jag menar - jag skötte mig i övrigt, förutom de 2 bananerna då. Som ju inte är knark
småsalami.... *noterar* mera? Det är 2 v kvar på semestern och vi ska iväg mååånga gånger till!