Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80
    Svar på #2570
    love familly det finns nyttigt godis man kan göra om man vill :=) med mörk choklad och grädde
  • Maddisen80
    Svar på #2604
    Fy på er vad vissa fuska, nu får vi inte göra de, vi kan ha en utmaning se vem som kan hålla sig ifrån frestelserna längst?
  • Maddisen80

Kulta har redan öppnat en tråd ,gå under hälsa så är de en utmaning där

Tristanya skrev 2008-10-04 16:06:46 följande:
    jag är gärna på.. måste sluta fuska nu!
  • Maddisen80
    Svar på #2605
    maggi protein kyckling,ägg
    fett avacado,lax,makrill i tomatsås,tonfisk
    kolhydrater grönsaker
  • Maddisen80

Klart jag minns dig, välkommen tillbaka, hoppas att du kommer må bättre nu,jag har magproblem med,de är väldigt jobbigt, men vi få kämpa tillsammans.

Muminski skrev 2008-10-04 22:57:23 följande:
    Hoho någon som minns mig? Jag profilerade mig mycket ett tag och var oerhört strikt. Så kom magproblemen och ryggproblemen deluxe och knockade mig. Har under ett par veckors tid inte alls varit lika strikt och vågen har reagerat på det. Dock så fortsätter kläderna att vara pösiga... inte mig emot.Men.. på måndag är jag tillbaka med full styrka och då behöver jag all pepping jag kan få. Pga en oerhört sned och elak rygg kan jag inte ens promenera längre så det gör mig rätt låg. Hoppas att det går bra för er andra.
  • Maddisen80

hejsan hur är läget,välkommen hit, hoppas du kommer t rivas här och klara av att gå ner i vikt

tessan8micke skrev 2008-10-05 10:00:50 följande:
    Halloj!Har läst lite i tråden ett tag nu, men inte skrivit något. Jag vet egentligen inte exakt vad LCHF innebär, men jag har i ca 3 veckor ätit så lite kolhydrater som möjligt, samt mer fett än vanligt. På dessa 3 veckor har jag gått ner 4 kg, fantastiskt!Hur som helst, idag får vi gäster och jag undrar om nån har något kul recept på en god efterrätt?Jag har hittat recept på en äppelkaka som verkar smarrig, men i den ska man ha sötningsmedel som motsvarar 1 dl socker, vad menas med det? Vad är sötningsmedel?
Svar på tråden LCHF tråden 3