Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

Svar på #1945
    dame jag ska vara väldig strikt,lovar
  • Maddisen80

Välkommen hit , hoppas du kommer trivas här . välkommen hit .

Rie80 skrev 2008-09-12 19:50:47 följande:
    Hej allihopa!Jag har nyss börjat med lchf (kört i bara två dagar) och läst en del av det ni skrivit. Hittar dock inget om bröd.Vet ni om det är något mjukt bröd som är ok att äta?Eftersom jag inte äter ägg och har svårt för endast osockrad fil på morgonen så har jag problem att komma på någon frukost..! Åt en ostrulle med skinka och smör en morgon men blev illamående efter det, vet ni om det är en biverkning på kosten i början?Stekt mat känns oxå det främmande för mig så tidigt på dagen..Vänligen "Mackmonstret"
  • Maddisen80
    Svar på #1964
    något gott vin ni kan rekommendera till en god mat som passar till fläskfile och grönsaksgratäng '+
  • Maddisen80
    Svar på #2064
    Hejsan alla ,jag har inte varit inne här på ett tag, för datorn är jätteslö så sidorna hänger sig när jag ha skrivit. Någon som vet vad man kan ha med sig till lunch som är lchf ,det går tyvärr inte och värma
  • Maddisen80
    Svar på #2066
    tristanya tackar så mycket för ditt tips då ska jag äta rostbiff,det är så gott
  • Maddisen80
    Svar på #2120
    pess och strawberryicecream välkommna hit,hoppas att ni kommer trivas här och lyckas att gå ner i vikt med hos
  • Maddisen80

Grattis att du är i ketos,det är ju superbra jobbat,fortsätt så ,ja g blir ju avundsjuk

Pess skrev 2008-09-20 22:44:49 följande:
    Tack Ja det känns bara positivt så här långt. Kollade mig med urinsticka idag och jag är VERKLIGEN i ketos nu efter 5 dagar. Blev nästan maximalt utslag på ketoner. 
  • Maddisen80

usch inte roligt att må så där dåligt ,men då vet man att man inte kan äta de iaf

helene306 skrev 2008-09-21 10:44:20 följande:
    Gjorde hemmagjord pizza igår och magen reagerade direkt efter det! Nu vet jag att den inte reagerade på att det var FÖR fett som med köpepizza utan nu var det med all sannorlikhet pga pizzabotten. Har ju inte ätit så mycket på en gång tidigare. Nu vet jag det och får ta det lugnt med det vita intaget, för fy vad ont det gjorde!
Svar på tråden LCHF tråden 3