Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

Svar på #1732
    Njuta du ska vara riktig stolt ,det är ju jättebra att du inte ha smakat en enda bulle
  • Maddisen80

Vad bra att du är de, nä nu ska jag äta sen lunch,bättre sent än aldrig

Livshlädje skrev 2008-09-07 13:38:45 följande:
    Tack Maddisen! Jag är stolt, och förundrad!
  • Maddisen80
    Svar på #1751
    Fatsoo vad bra att du börja med lchf efter dietpulver,för godare att äta riktig mat
  • Maddisen80

Välkommen hit, hoppas att du kommer trivas,det är ju roligt att gå på föreläsningar

Tussilagon skrev 2008-09-08 20:10:58 följande:
    Ny i tråden, men hoppas få vara med........*Tussilagon här*Har ätit LCHF i 3 veckor snart, har inte kollat min vikt ännu men känner mej inte svullen om händee och fötter längre som jag gjort i flera år.*Har massor att gå ner i vikt, minst 30 kgImorrn ska jag gå på föreläsning med Dr Annika Dahlqvist som just förespråkar detta sätt att äta.
  • Maddisen80
    Svar på #1853
    Vad ska jag fixa för god mat den 20e ,ska bjuda en kompis och jag vill hålla mig till lchf ,vilket vin kan man dricka?
  • Maddisen80

Jag vet inte, men äter man enligt gi får man dricka ett -2 glas vin. Sen ifnns de öl,pripps pure och bright
    Marlene B skrev 2008-09-11 15:27:16 följande:

Kan man ens dricka vin? Jag tänkte precis slänga in en fråga om det är möjligt att dricka någon sorts alkohol öht då man kör strikt.Tycker det är trevligt med ett par öl eller några glas vin ibland men det är nog kört med den lyxen va?
  • Maddisen80

Jo vi lär väl få svar snart, men är så sugen på vin
    Marlene B skrev 2008-09-11 15:39:34 följande:

Jaha okej, ja jag tycker att det är stor skillnad på GI och LCHF, det är ju mycket som tillåts i gi som är totalförbjudet i strikt lchf.Ju torrare vin desto bättre verkar det iallafall vara för gi.
  • Maddisen80

jag måste vara med och köra strikt utan fusk

Hägris skrev 2008-09-11 18:17:06 följande:
    Strikta LCHF-trådenSå... ni som kör strikt LCHF får gärna vara i den tråden med =)
Svar på tråden LCHF tråden 3