LCHF tråden 3
7 låter väldigt lite? Ät lite tjockyoghurt med bär eller nåt tycker jag!
7 låter väldigt lite? Ät lite tjockyoghurt med bär eller nåt tycker jag!
Egensinnig: Tack dear. Ja, det är ju fördelen med mig, jag hinner somna innan jag blir odräglig E fixade de sista bilderna igår, nu ska datorn tydligen bara jobba med dem också.
Idag ska dottern och jag hem till några kompisar (faktiskt en tjej jag träffade på FL när vi var nygravida). Supertrevligt, men det betyder frestelser. Synd att det ska vara så jobbigt att vara social
Vispgrädde ca 3 gr och mjölk ca 5 gr.
Ta kanske 2-3 msk vispgrädde i ett glas med iskallt vatten, bör kännas ungefär som mjölk.
Hej tråden!
Jag skötte mig utmärkt igår. Åt en smarrig köttfärspaj hos min kompis, men det var fullkornsdeg och inte så tjock, samt blåbär med mjölk till efterrätt - hoppade över glassen. När kidsen åt frukt åt jag också lite. Ramlade ur ketos förstås, men vaffan.... Efter ett litet snedsteg så är jag i ketos igen inom 24 h om jag skärper mig direkt, så då kan det vara värt att äta fruktsallad med barnen, som ju trots allt är nyttigt!!
Jobb imorgon. Ser faktiskt fram emot att träffa kollegorna igen! Och frysen är full av matlådor - inga pizzautsvävningar, eller som innan semestern - vi åkte iväg och hämtade gourmet-mat hela veckan
Kaiza: Japp, dags att börja jobba igen. Dottern längtar så efter dagis, så vardagsrutiner ska bli rätt skönt.
Var är ts nånstans egentligen? Och alla andra i tråden? Strular FL för er eller what?