Poppy - gick det bra hos läkaren i morse? Skönt att du stod på dig och fick en tid!
Idun - skönt att det gick bra hos din terapeut och att du nu, även om det bara är nu, känner att du har verktygen att hantera oron.
lillaD - jag är väldigt dåligt insatt i adoptionens värld, trots att jag har anmält oss till två olika organisationer. Nu skrev du
"Men könumret aktiveras inte förrän du har fått ett medgivande från kommunen, då skickar du in era uppgifter och så sätts ni upp på kö på de länder ni får skicka till. Då aktiveras ditt könummer - och du går alltså om andra som fick medgivande efter dig men ställde sig i kö senare"
Jag kanske är lite trög idag men jag förstår inte riktigt, är det även viktigt att man får ett medgivande så snart som möjligt? Vi hade nämligen tänkt att vänta med att ta tag i det, är det dumt?
LillaD och Idun - är det en Yoga-bok ni pratar om? Jag har funderat på att börja på Yoga men det finns inga kurser i min lilla stad som passar mig. Så en bok som man kan lära sig hemma vore toppen för mig!
Jag beställde Ramonas bok i våras när jag mådde som sämst men jag har inte orkat/vågat börja läsa den, men det blir nog en tid för det med, jag tror att den är väl värd att läsa.
Ego: här kom mensen smygande igår så det var bara att plocka fram nålen och börja sticka sig, så nu blir det förhoppningsvis ett försök om ca: 2 veckor.