Åh grattis Magis! Ännu en liten tjej född (får alla tjejer härinne?), jippie! Men vilken mardröm att dela sal med 4 andra par, huh! Tur att du förmodligen var helt HÖG på lycka över din lilla Naemi (snyggt namn förresten!).
DND, Snozie och Finesssan: tack för tips ang. svamp. Jag ska följa dem allihop! Har dragits med svampinfektioner i många år, men oftast brukar jag få bukt med dem med receptfria grejer + att det inte brukar kännas så här illa. Nu ska jag se till att bara ha rejäla bomullstrosor som körs i 60 grader och inga sexiga spetstrasor som tvättas i 40.
Bling: jag köpte en symaskin idag! Dock en overlock, så avancerad är inte jag. Vad brukar du sy? Jag är nygammal på det här med att sy, började för några veckor sedan med en lånad maskin och det är ju HUR kul som helst att sy. Nu har jag ju mest sytt kuddar, dynor, täcken och gardiner och andra lätta grejer, men ändå.
mamarazzi: tror inte att det är farligt alls att ha svamp när man är gravid, det är ju jättevanligt att man får det just av graviditet (vem vet, kanske ännu ett tidigt tecken på att du är på tjocken? )
babblar: FAN för mensen!
lillaD: är det BIM-tider för dig snart? Hur mår du i övrigt, känns humöret OK, orkar du med din hårda arbetstakt?
*vinkar till Cia, Grynet, Krusbär och Idun*