Idun: åh vad skönt att det lugnat sig! Kanske bara var en miniblödning från tappen som såg större ut än vad den eg. skulle ha varit om du inte åt T.
mwb: tror att du gör rätt som försöker att bli av med cystan. Men man kan faktiskt bli gravid med cysta, har läst om flera här på FL som blivit det. Det kanske dock ej är att rekommendera (+ att det vad jag minns minst sagt gjorde svinont att ens ha sex med stor äggstockscysta )
Bling: skönt att proverna är tagna och bollen i rullning. Och vad duktigt med vikten! Själv har jag ingen riktig koll hur min vikt ser ut just nu, eftersom vår våg är paj, men kläderna har iaf inte blivit "mindre" , så det är väl ett OK tecken.
Lycka: vad tanklöst av kompisen! Hon är väl förmodligen glädjerusig och, som Cia skrev, tryckte säkert iväg det där till alla hon kände, men man tycker ju ändå att hon borde tänka sig för, i synnerhet eftersom ni varit bästa vänner. Jag har nu gjort klart för min bästa vän (som är höggravid) att jag inte pallar med att höra något gravidsnack från henne (eller, framför allt, gravidKLAGOMÅL), och hon respekterar det tack och lov.
Ang. det här med förkylningar ska jag försöka att inte grubbla för mkt över det. Dessutom hade jag räknat fel vad gäller min cykel och är bara på dag 33 imorgon. Med tanke på att min cykel varit så mkt som 35 dagar senaste halvåret är det nog klokt att inte testa förrän tidigast lördag. Vill verkligen inte testa plus och sedan få supertidigt mf, då är jag hellre (o)lyckligt ovetande. Men så länge mensen håller sig borta finns det hopp!