Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
God förmiddag alla, hoppas att ni haft en OK helg! Vi har varit dunderförkylda och jag har inte ens orkat sitta vid datorn. Jag har fortfarande rejält ont i kroppen och har förmodligen någon liten feber på gång.
Idun: oroa dig inte gumman - symptomen kommer ju och går för de flesta! Och visst ska du på vul i veckan? Försök att sysselsätta dig med massor av saker fram tills dess, så att du inte hinner grubbla.
Själv har jag fortfarande inga symptom alls, men har lyckats förtränga min graviditet väldigt bra. Tänker inte alls på den (nästan), glömmer bort den mest hela tiden vilket jag är nöjd med. Fram till vul om drygt en vecka ska jag fortsätta med denna melodi att jobba och övningsköra mkt och inte tänka på vilken vecka jag är i osv.
a80: vet inte om jag skrivit det tidigare, men grattis till lyckat vul! Nu borde det väl vara lugnt för din del, eller? Nytt längdrekord är det väl? Och om räkan klarat alla massiva blödningar fram till nu är en liten blodstrimma säkert ingen fara alls. Alla vul/ul tycker jag inte att du ska oroa dig så mkt för - en bekants bekant till mig som är sjuksköterska var med i en studie sin förra graviditet och gjorde vul/UL varannan vecka hela grav., dvs många, många ggr. Detta var på sjukhuset med läkares godkännande och hennes dotter blev helt frisk och (tycks vara) normalintelligent!
Cia och Finesssan: blev det någon träff igår?
BP: klart det ska funka den här gången! Så nu är det T-knaprande som gäller igen alltså?
Kram till er andra!