HK: vad söt du är som frågar om jag slog mig! Nej, inte så farligt, det gick helt ok, lite skrubbsår på händerna och det blir säkert ett par tre, fyra blåmärken (nu med Trombyl och allt), men jag lever ju iaf Hur mår du själv förresten?
mammarazzi: vi hade samma problem förra veckan, när jag skulle haft ÄL (men nu verkar det ju inte blivit någon), delade stuga med svärisarna. Vi var jäkligt tysta helt enkelt, det var inte ett dugg romantiskt eller erotiskt utan rent och skärt "befruktningssex" Ni kanske kan gå ut i skogen, ta en biltur eller så?
Magis: vad mysigt med babyshopping ... det är den bästa shoppingen! När man passerar gränsen att man vågar börja shoppa, det är underbart! Min ena gräddfilsvän fyndade på PoP-rean i v.7... själv vågade jag inte köpa en pryl förrän v 37 när jag var gravid med lillan pga tidigare erfarenheter
Cia: snittvänliga trosor? Hur ser de ut?
EGO: ända sedan cykelincidenten imorse har mitt hjärta varit skumt. Först hjärtklappning, och nu gör det liksom ont i bröstet och känns tungt när jag andas. Känner mig megahypokondrisk och tänker "tyst hjärtinfarkt" Förmodligen bara någon sorts posttraumatisk chock, men obehagligt är det.