Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
hej tjejer!
poppy: Kanske lika bra att inte tro på det då (de senaste gångerna jag var gravid så försökte jag förtränga det, vi pratade inte ens om det här hemma ), om du vill inte försöka få till ett vul tidigare?
Men jag tror personligen inte att det är någon fara - vissa kvinnor har inte symptom, jag har flera kompisar som inte kände jota! Och man kan inte jämföra med tidigare graviditeter heller!
bling: lycka till m provtagningen gumman, hoppas det annars känns lite bättre idag! men om du jobbar så mkt och med allt jobbigt som har hänt - ja, då förstår jag att du inte mår bra raring. Så jobbigt med kompisen, jag tror knappt jag hade orkat umgås med dem faktiskt... livet är så orättvist ibland!
Så skönt annapanna!
DND: lycka till på torsdag!
idun, när var nu vul gumman?
och joo jag mår väl bra! har tokjobbat hela helgen så jag är lite trött... men idag ska jag lämna lite text till min handledare så jag har ett sista ryck kvar bara. Igår hade jag sån mensvärk också... orättvist att man ska behöva ha det i 4-5 dagar innan mens också. men det brukar jag ha så det är väl inga konstigheter.
Kramar till dig BP och er andra också!